LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Lean Startup Drill

8 ideja koje su preživjele 24 sata

– Iskustvo, networking, nova baza znanja i praktičnih vještina koje sam usvojila na Lean Startup Drill-u je neprocjenjiva. U 24 sata smo uz pomoć mentora i predavanja iskoristili sve naše potencijale, iako je vrijeme bio bitan ograničavajući element, a njega nam je najviše falilo u segmentu provedbe eksperimenata. – ističe sudionica

– Iskustvo, networking, nova baza znanja i praktičnih vještina koje sam usvojila na Lean Startup Drill-u je neprocjenjiva. U 24 sata smo uz pomoć mentora i predavanja iskoristili sve naše potencijale, iako je vrijeme bio bitan ograničavajući element, a njega nam je najviše falilo u segmentu provedbe eksperimenata. – ističe sudionica

Inovativno, poticajno, kreativno, a neki kažu neprocjenjivo iskustvo  tako je bilo prethodni vikend u Zagrebu, gdje ste imali priliku sudjelovati na Lean Startup Drill-u Zagreb u prostorima Core HUB-a  22. i 23. travnja. Okupilo se 50 startup osnivača i entuzijasta. Unutar 24 sata, osam timova vježbalo je kako stvoriti proizvod koji korisnik želi, izlaganjem svoje ideje tržištu i izlaskom iz comfort zone u kontaktu sa stvarnim korisnicima.

CEO Oradian-a, Antonio Šeparović u pratnji svojih prvih korisnika iz Nigerije, otvorio je Lean Startup Drill keynote prezentacijom na temu razvoja startupa u financijskoj industriji, te argumentirao važnost suradnje s korisnikom kroz svaku fazu razvoja usluge.

Sudionici su pitchali 13 ideja, formuliranih u obliku problema između kojih su odabrali osam najboljih i oko njih formirali timove. Rješenja problema  razrađivali su koristeći Lean Startup Drill Bord, jedinstveni alat koji im je omogućio strukturirani pristup definiranju problema, korisničkog segmenta i izradu eksperimenata s korisnicima. Sva učenja nastala iz eksperimenata slagala su kockice do krajnjeg rješenja, u čemu su neki bili mrvicu uspješniji od drugih što su pokazali u završnom pitchu.

Amaranthine Books, tim koji je najviše napredovao, razgovarao je s korisnicima iz više država i kontinenata, na sve dostupne načine  uživo, telefonski i online. Komunikacija s korisnicima omogućila im je najveću količinu validiranog učenja, koje ih je dovelo do rješenja.

  Sve što pretpostavite o vašem (potencijalnom) korisniku ne vrijedi ništa ako to niste provjerili. I to na pravi način. Iako sam redovito skeptična prema raznim programima obećavaju poboljšanje poslovanja, jer sam se u vremenu provedenom na Netokraciji nagledala njih i previše, za moj je tim u ovoj fazi poslovanja itekako vrijedilo izdvojiti 24 sata za ovako nešto. – potvrdila je članica tima Mia Amaranthine.

 Slijede ih odlični Reci.Da i Rejected, dva tima koja su također s već formiranim poslovnim modelom odlučili sudjelovati na događaju, koji je promijenio način kako će od danas pristupiti tržištu i korisnicima. Timovi su s korisničkim eksperimentima započeli već istu večer, prateći upute mentora, a u 24 sata razgovarali su s više od 80 korisnika.   

Nekoliko timova nastavlja raditi u istom sastavu, među njima i Reci.Da čija osnivačica Lorena opisuje svoje dojmove s Lean Startup Drill-a:

 Iskustvo, networking, nova baza znanja i praktičnih vještina koje sam usvojila na Lean Startup Drill-u je neprocjenjiva. U 24 sata smo uz pomoć mentora i predavanja iskoristili sve naše potencijale, iako je vrijeme  bio bitan ograničavajući element, a njega nam je najviše falilo u segmentu provedbe eksperimenata. – rekla je.

U ekipi sjajnih mentora koji dolaze iz različitih industrija, a povezuje ih poznavanje i korištenje Lean Startup-a u razvoju, bili su: Ivor Bihar, product manager iz Mediatoolkita, Vedran Vukman, osnivač StreamingSolutions, Luka Vida, projektni menadžer iz 5 Minuta, Pavao Pahljina, jedan od osnivača i CEO u STEMI-u, Dario Zorić, voditelj logistike i poslovnog inkubatora u Poslovnoj školi PAR, Hermes Arriaga, jedan od osnivača i CEO Impact HUB-a Zagreb, te Filip Stipančić iz LeanStartupDrill i Miro Hegedić iz LeanStartup Croatia.

Mentori su tijekom događaja pomagali timovima strukturirati njihova razmišljanja i pretpostavke, te ih motivirali da “izađu iz zgrade”, pronađu svoje korisnike i stvaraju proizvod koji korisnici žele.

 

Foto: Lean Startup Drill

 
FOTO: LEAN STARTUP DRILL