Ministarstvo zahtijeva povrat stipendija – propust na FPZG-u stvara probleme studentima
16.5.2024.
OPIS POSLA Prezentacija i prodaja osiguranja putem telefona, podrška Internet prodaji (preuzimanje kontakta), ažuriranje baze postojećih i potencijalnih korisnika, pokretanje inicijativa za poboljšanja kvalitete usluge. ZAŠTO TRAŽIMO TEBE? Želiš li raditi u najboljem kontakt centru s motiviranom mladom ekipom? Naš kontakt centar savršen je za tebe! Naš idealan kandidat je brzi učenik, timski igrač i ima izvrsne komunikacijske vještine. Osim toga, trebao bi biti snalažljiv s tehnologijom i moći obavljati više zadataka u brzom okruženju. Iskustvo u korisničkoj podršci ili osiguranju je plus, ali nije obavezno jer pružamo sveobuhvatnu obuku. OSTALE NAPOMENE I UVJETI Mentorstvo i podrška u razvoju profesionalnih i osobnih vještina, fleksibilno radno vrijeme, prijateljsko radno okruženje i podrška u postizanju ciljeva. POTREBNA ZNANJA MS office paket. POŽELJNE VJEŠTINE Informatička pismenost, prednost radnog iskustva na poslovima prodaje. NAČIN ZA PRIJAVU Ako ste zainteresirani za zabavno i korisno radno iskustvo te ugodno radno okruženje, javite nam se slanjem životopisa na mail: studentski.posao@crosig.hr (uz naslov e-maila: „Student za LAQO podršku“)!← Povratak na poslove