Kako preuzimam karticu – osobno ili dolazi poštom?
Ukoliko ti je izdana nova kartica, preuzimanje možeš realizirati u...
PROČITAJ VIŠE →
Studirala sam u Zagrebu i tamo u vašoj poslovnici otvorila račun. Sad sam se preselila u Split. Brzo mi istječe kartica te bih htjela da mi nova kartica dođe u neku od poslovnica u Splitu. Mogu li to online dogovoriti ili moram ići u poslovnicu?
Nakon isteka postojeće kartice, nova kartica šalje se na kućnu adresu klijenta.
PROČITAJ VIŠE →
U mojoj blizini ne postoji OTP poslovnica (živim na selu). Mogu li dogovoriti da mi nova kartica nakon isteka stare dođe poštom na kućnu adresu?
Nakon isteka roka valjanosti, nova kartica šalje se na kućnu adresu klijenta.
PROČITAJ VIŠE →
Mogu li zamijeniti karticu ako je oštećena, no još uvijek ju mogu koristiti za beskontaktno plaćanje?
Preporučujemo ti da posjetiš najbližu poslovnicu OTP banke d.d.
PROČITAJ VIŠE →
Zatražila sam novu karticu, međutim je nisam aktivirala jer mi nije odmah trebala, a izgubila sam papir s uputama za aktivaciju. Kako da je sad aktiviram nakon dva mjeseca?
U ovom slučaju, karticu možeš aktivirati pozivom Kontakt centru na besplatni broj telefona 0800 210 021 ili odlaskom u najbližu poslovnicu OTP banke d.d.
PROČITAJ VIŠE →
Ako sam zatražila novu karticu i nisam je aktivirala, hoću li poštom dobiti opet novu kada mi ova trenutna aktivirana istekne?
Postojeća kartica bi trebala biti aktivirana kao preduvjet za sistemsko reizdavanje, odnosno za izdavanje nove kartice.
PROČITAJ VIŠE →