LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Komercijalni trikovi

Subliminalne poruke u reklamama

Subliminalne poruke su ispod granica ljudske percepcije tako da ih oko ili razum ne mogu svjesno registrirati. Provjerite koliko ste vi privučeni ovim reklamama!

Subliminalne poruke su ispod granica ljudske percepcije tako da ih oko ili razum ne mogu svjesno registrirati. Provjerite koliko ste vi privučeni ovim reklamama!

Tražite novi/stari način predstavljanja svoga proizvoda? Jeste li razmislili o umetanju subliminalnih poruka koji povezuju vaš proizvod sa sexom i moći u svoje reklame?

Začeci subliminalnog marketinga sežu u 1957. kad je marketinški stručnjak James Vicary u film ubacio riječi „Eat Popcorn“ i „Drink Coca-Cola“. Riječi su se pojavile samo nakratko, dovoljno da dopru do gledateljeve podsvjesne, ali ne i svjesne razine.

Subliminalne reklame su navodno potakle rast prodaje Coca-Cole od 18.1%, a kokica 57.8%.

Stavljaju li reklamni stručnjaci namjerno subliminalne poruke u reklame/filmove? Jesu li uvijek povezane sa seksom i moći?

Evo nekoliko reklama odnosno filmova koji navodno imaju subliminalne poruke. 

1. Kontura privlačne žene na čaši Coca- Cole

Kontura privlačne žene na čaši Coca - Cole
 

2. Rasizam?

Rasizam?
 
 

3. „Coca-Cola“ ugravirana u prsten iz svima poznatog filma

Riječi
 
 

4. Kontura falusa na trbuhu

Obris falusa na trbuhu
 
 

5. Originalna reklama je na lijevoj strani, subliminalne poruke su osvijetljene na desnoj

Originalna reklama je na lijevoj strani, subliminalni dijelovi osvijetljeni su na desnoj strani
 

6. Brend i muškost

Veza brenda i muškosti
 
 

7. Prikriveni dolar u KFC sendviču 

Skriveni dolar u KFC sendviču
 

8. Okrenemo li fotografiju - sex pomaže u prodaji?

Sex pomaže u prodaji
 
 

9.  Reklama za Burger King

Sugestivna reklama za Burger King
 
 

10. Logo američke kompanije Dodge - što se krije u njemu?

Logo kompanije Dodge - što se krije iza njega?
FOTO: MEMEGENERATOR