LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Organizacija je ključ

Pritisak vremena i obaveza: kako pravilno organizirati svoje vrijeme?

Organizacija vremena nije samo vještina, već i navika koja se može razviti s vremenom, a uz pravilan pristup i disciplinu, svaki student može postići bolju organizaciju vremena i postići željeni cilj.

Organizacija vremena nije samo vještina, već i navika koja se može razviti s vremenom, a uz pravilan pristup i disciplinu, svaki student može postići bolju organizaciju vremena i postići željeni cilj.

Organizacija vremena ključna je za odličan uspjeh studenata, a ponekad je teško pronaći ravnotežu između predavanja, seminara, ispita, studentskih poslova i društvenog života što može dovesti do stresa i nezadovoljstva. Međutim, uz malo truda i vremena moguće je pravilno organizirati vrijeme kako biste olakšali svoje studentske dane.
 


VEZANO: Izabrana je predsjednica Gospodarskog savjeta Sveučilišta u Zagrebu



Napravite raspored

 

Početkom tjedna napravite raspored koji obuhvaća sve vaše obaveze za sljedeći tjedan – predavanja, seminare, ali i slobodno vrijeme i vrijeme za učenje. Raspored jednostavno možete izraditi na papiru ili koristiti digitalne alate poput Google kalendara.

 

Ne odgađajte obaveze

 

Ponekad je važno postaviti granice i naučiti odbiti druge obaveze koje bi mogle ometati vaše prioritete. Fokusirajte se na ono što je važno za vaš akademski uspjeh i budite spremni odustati od manje bitnih aktivnosti.
 

Stvorite rutinu

 

Naučite prepoznati kada ste najproduktivniji i iskoristite to vrijeme za učenje, a preostalo slobodno vrijeme iskoristite za druženje s prijateljima ili ostale zabavne aktivnosti. Razvijanje rutine također pomaže u održavanju efikasnosti i organiziranosti.
 

FOTO: CANVA, ILUSTRACIJA