LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Konkurencija postaje sve jača

Netflixova borba protiv smanjenja broja pretplatnika: ukida se dijeljenje lozinke i uvode reklame?

Neočekivani pad preplatnika Netflixa prošle godine, natjerao je streaming diva da počne razmatrati o promjenama kojima se dugo odupirao. 

Neočekivani pad preplatnika Netflixa prošle godine, natjerao je streaming diva da počne razmatrati o promjenama kojima se dugo odupirao. 

Tijekom lockdowna za vrijeme pandemije koronavirusa, bingeanje serija i filmova na Netflixu postalo je svačija najdraža aktivnost.

Kako se pandemijske mjere pomalo ukidaju te lockdowna u većini država nema, a streaming rivali Apple i Disney su počeli odvajati svoju publiku vlastitim streaming uslugama, Netflix je izgubio 200 000 pretplatnika u samo prva tri mjeseca 2022. godine, prenosi AP.

To je prvi takav pad koju je Netflix zabilježio otkako je postao dostupan većem dijelu svijeta, a pad je dijelom proizašao i zbog rata u Ukrajini kada je Netflix odlučio povući se iz Rusije u znak protesta i podrške Ukrajini što je rezultiralo gubitkom od 700 000 pretplatnika.

Netflix do lipnja predviđa gubitak od još dva milijuna pretplatnika. Zbog ogromnog pada pretplatnika, Netflix je počeo razmišljati o promjenama kojima se dugo odupirao, a to su minimiziranje dijeljenja lozinki što će, nadaju se, potaknuti mnoge da naprave vlastite Netflix račune umjesto korištenja tuđih te stvaranje jeftine pretplate koju će podržati oglašavanje.

Nadolazeće promjene najavljene su u utorak te planiraju pomoći Netflixu da vrati korisnike koje je izgubio tijekom prošle i početkom ove godine.
FOTO: UNSPLASH