Bernays predstavio najinovativnije studije turizma u Hrvatskoj
– Nakon što smo našim studijskim programima dali snažan doprinos kvaliteti tržišta komunikacija, odlučili smo napraviti iskorak u studije turizma, područje gospodarstva kojem je u Hrvatskoj prijeko potreban vrhunski educiran kadar. Želimo biti dio rješenja za ključni problem hrvatskog turizma, nedostatak kvalitetnog kadra, što vjerujem da ovim najmlađim i sigurno aktualnim potrebama najprilagođenijim studijskim programima možemo postići. – rekao je dekan Bernaysa.
– Nakon što smo našim studijskim programima dali snažan doprinos kvaliteti tržišta komunikacija, odlučili smo napraviti iskorak u studije turizma, područje gospodarstva kojem je u Hrvatskoj prijeko potreban vrhunski educiran kadar. Želimo biti dio rješenja za ključni problem hrvatskog turizma, nedostatak kvalitetnog kadra, što vjerujem da ovim najmlađim i sigurno aktualnim potrebama najprilagođenijim studijskim programima možemo postići. – rekao je dekan Bernaysa.
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, najmlađe hrvatsko visoko učilište, usred aktualne i iznimno uspješne turističke sezone koju svakodnevno obilježava nedostatak kvalitetnih kadrova najavila je kako pokreće dva nova studija – upravo iz turizma. Nakon što je u nepune četiri godine izrasla u instituciju s gotovo 300 studenata i čvrsto nametnula trend snažne suradnje s gospodarstvom na području komunikacija, predstavila je najinovativnije i potpuno usklađene studije s onim što turističkom sektoru zaista treba.
Upravo pokrenuti preddiplomski studij Menadžment i marketing turističke destinacije te diplomski studij Upravljanje doživljajem u turizmu proizvod su dugog i temeljitog praćenja potreba turističkog tržišta u Hrvatskoj. Oni pružaju odgovor na gorući problem hrvatskog turizma – kronični nedostatak kvalitetno educiranih i kvalificiranih menadžerskih kadrova u sektoru u kojem se očekuje otvaranje čak 20 000 novih radnih mjesta u sljedeće tri godine Njihovi koncept i sadržaj usklađeni su i s preporukama Strategije za razvoj turizma do 2020. koja je upozorila na nedostatak studijskih programa upravo iz ovog područja.
Kreiranje ovih studijskih programa trajalo je gotovo dvije godine tijekom kojih je Bernaysov razvojni tim prikupljao iskustva s najrespektabilnijih europskih fakulteta te istovremeno konzultirao vodeće domaće turističke kompanije i organizacije koje kontinuirano traže educirane mlade stručnjake. Tako su njihovo pokretanje podržale vodeće hrvatske turističke kompanije poput Jadranka Grupe s Malog Lošinja, Adris grupe odnosno Maistre, Valamara, Toplica Sveti Martin na Muri, Importane Resorta, Croatia Airlinesa, Camping Splita i čitavog niza županijskih i turističkih zajednica lokalnih uprava.
Oba Bernaysova nova studija vezana su uz koncept novih ekonomija te uz klasična znanja menadžmenta, marketinga i hospitalityja uključuju i specifična znanja ekonomije doživljaja, iskustva, animacije i zabave, a poseban naglasak stavljaju na kreativnost, komunikaciju, brendiranje te novi koncept menadžmenta. Konačno, inzistiraju na educiranju studenata da kvalitetno prate stalne promjene i nove trendove u turističkom sektoru te budu u mogućnosti brzo i konkretno prilagoditi te kreirati novu ponudu koja će zadovoljiti suvremene turiste te njihove želje i potrebe koje su sve kompleksnije.
– Nakon što smo našim studijskim programima dali snažan doprinos kvaliteti tržišta komunikacija, odlučili smo napraviti iskorak u studije turizma, područje gospodarstva kojem je u Hrvatskoj prijeko potreban vrhunski educiran kadar. Želimo biti dio rješenja za ključni problem hrvatskog turizma, nedostatak kvalitetnog kadra, što vjerujem da ovim najmlađim i sigurno aktualnim potrebama najprilagođenijim studijskim programima možemo postići. Idealan omjer klasičnog znanja, suvremenih trendova i ogromna količina prakse bez dileme će naše studente pripremiti za tržište te će već iduće akademske godine, baš kao i njihovi kolege s našeg studija komunikacija, odrađivati prve angažmane i praktične zadatke kod naših partnera, vodećih hrvatskih turističkih tvrtki i organizacija. – rekao je dr. sc. Damir Jugo, dekan Bernaysa.
Kao i Bernaysovi studiji iz područja komunikacija, oba studija turizma imaju snažan pečat dualnog obrazovanja koji će studentima omogućiti da započnu svoje karijere u hotelskim kompanijama, turističkim destinacijama i agencijama, destinacijskim i event menadžment tvrtkama te strukovnim udrugama i različitim organizacijama još za vrijeme studija. Ovaj uspješan model koji potvrđuje podatak da više od 20 posto Bernaysovih studenata angažmane dobije već za vrijeme studija preslikat će se i na studije turizma za koje se očekuje da još povećaju ove pokazatelje.