LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
TESTIRANJE MOGUĆNOSTI

YouTube donosi promjene zbog kojih više nećemo moći izbjeći reklame

Ovaj eksperiment uključuje direktan sukob između korisnika i platforme. Dok korisnici žele izbjeći reklame i ne žele platiti Premium pretplatu, YouTube se bori za očuvanje svojeg poslovnog modela. Kako će se ova situacija dalje razvijati, ostaje za vidjeti, 

Ovaj eksperiment uključuje direktan sukob između korisnika i platforme. Dok korisnici žele izbjeći reklame i ne žele platiti Premium pretplatu, YouTube se bori za očuvanje svojeg poslovnog modela. Kako će se ova situacija dalje razvijati, ostaje za vidjeti, 

Popularna platforma za dijeljenje videozapisa, YouTube, pokušava pronaći načine kako potaknuti korisnike da plate pretplatu za YouTube Premium. Do tog su razmišljanja došli zbog činjenice da mnogi korisnici koriste adblockere da bi izbjegli dosadne reklame tijekom gledanja videa.

Stoga su odlučili provesti eksperiment koji će ih natjerati da razmisle o plaćanju Premium pretplate, a kako to izgleda podijelio je jedan korisnik Reddita. Ako je adblocker uključen, pojavljuje se poruka koju je moguće vidjeti niže:
Važno je napomenuti da je ovaj eksperiment trenutačno ograničen malom broju korisnika i nije sigurno hoće li biti trajno implementiran. Međutim, ako se pokaže uspješnim, postoji mogućnost da ova ideja bude proširena na sve korisnike platforme. U tom slučaju, moglo bi doći do odustajanja korištenja YouTubea, umjesto plaćanja Premium pretplate.

Ovakav potez YouTubea nije iznenađujući s obzirom na to da se platforme za dijeljenje sadržaja često suočavaju s izazovima generiranja prihoda. Oglašivači su glavni izvor prihoda za YouTube, a adblockeri predstavljaju prepreku za prikazivanje oglasa korisnicima. Stoga, YouTube mora pronaći načine kako zadržati oglasne prihode i motivirati korisnike za prelazak na plaćanje Premiuma, piše Pc Chip.

Ovaj eksperiment uključuje direktan sukob između korisnika i platforme. Dok korisnici žele izbjeći reklame i ne žele platiti Premium pretplatu, YouTube se bori za očuvanje svojeg poslovnog modela. Kako će se ova situacija dalje razvijati, ostaje za vidjeti, 

 
FOTO: UNSPLASH