LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Društvene mreže

Nova društvena mreža želi biti anti-Instagram; postaje sve veći hit među mladima

BeReal je najnovija popularna aplikacija za društvene medije koja se pokušava probiti na scenu i opstati u moru postojećih.

BeReal je najnovija popularna aplikacija za društvene medije koja se pokušava probiti na scenu i opstati u moru postojećih.

Popularne aplikacije za društvene mreže učestalo dolaze i odlaze, dok programeri pokušavaju pronaći sljedeću veliku koja će postati viralna među korisnicima generacije Z. Većina ih nestane puno prije nego što dosegne status Instagrama ili Snapchata. Među novajlijama koje dobivaju na snazi ​​i žele postati mainstream je i aplikacija za dijeljenje fotografija BeReal.

Osnovana 2020., BeReal poziva korisnike da snime jednu neuređenu fotografiju dnevno u naizgled nasumično vrijeme. Obavijest bi mogla doći u 20 sati danas ili sutra u 11:48 sati. Korisnici tada imaju dvije minute da snime i objave sliku prije nego što se označi da kasni.

Nakon dijeljenja mogu vidjeti što su njihovi prijatelji objavili za taj dan i mogu komentirati ili reagirati emotikonom. Ako se slika pojavi kasno, aplikacija će to zabilježiti za prijatelje, ali nema nikakvih drugih kazni.

Aplikacija koristi i prednju i stražnju kameru kako bi korisnicima dala iskren pogled na ono što se događa u tom trenutku.

- Možda je glupasto, ali osjećam da ima drugačiju svrhu od Instagrama ili Snapchata - rekla je za CNBC Emily, korisnica koja je bila na aplikaciji oko dva mjeseca - Imam prijatelje na njemu s kojima ne komuniciram redovito, ali cijenim to što jednom dnevno dobijem mali uvid u ono što rade, čak i ako je to samo sjedenje ispred računala ili u šetnji.

BeReal, sa sjedištem u Francuskoj, ovog je mjeseca stigao među 20 najboljih besplatnih aplikacija Apple App Storea i bio je četvrti u društvenom umrežavanju, iza samo tri glavne aplikacije Facebooka.

BeReal ima približno 10,7 milijuna globalnih instalacija do danas, prema SensorToweru. Rekordni mjesec zabilježen je u travnju, kada je dosegnuo 3,6 milijuna, što je 157% više nego u ožujku, priopćila je tvrtka. BeReal vodi program veleposlanika za fakultete i srednje škole, što vjerojatno pridonosi rastu njegovih korisnika.

Aplikacija je besplatna i za sada nema reklama, tako da strategija monetizacije ostaje nejasna, kao što je često slučaj s novonastalim aplikacijama za društvene mreže. Ipak, ulagačima se sviđa ono što vide dovoljno da ulože novac u procjenu od preko 600 milijuna dolara, izvijestio je Business Insider ranije ovog mjeseca.
FOTO: PEXELS