LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Ključ leži u pločicama

Marketinški stručnjak otkrio fascinantan trik pomoću kojeg supermarketi potiču ljude na neplaniranu kupovinu

Ako obratite pažnju, shvatit ćete da su one potrošne stvari, koje koristimo svakodnevno, uglavnom smještene na kraju trgovine.

Ako obratite pažnju, shvatit ćete da su one potrošne stvari, koje koristimo svakodnevno, uglavnom smještene na kraju trgovine.

Poznato je da se supermarketi služe različitim marketinškim trikovima kako bi potaknuli ljude na tzv. neplaniranu kupovinu. U prijevodu, trgovački lanac svoje kupce želi suptilno potaknuti na kupovinu onoga što im zapravo ne treba. 

Ako obratite pažnju, shvatit ćete da su one potrošne stvari, koje koristimo svakodnevno, uglavnom smještene na kraju trgovine. Sve one manje bitne stvari, poput slatkiša i raznih poslastica, ispriječe se na putu do osnovnih namirnica i tako se povećava šansa da kupci u košarice dodaju i pokoju čokoladu, bombone i slično.

Tijekom gostovanja u podcastu Dijalogmarketinški stručnjak Dalibor Šumiga, otkrio je još jedan fascinantan trik pomoću kojeg supermarketi potiču neplaniranu kupovinu.

Zašto je dobro da u supermarketi imaju male pločice? Zato što kad vučeš kolica, a kada su pritom pločice male, onda je zvuk koji stvaraš puno bučniji. Podsvjesno usporavaš, a toga zapravo nisi niti svjestan. Budući da usporavaš, automatski postaješ svjesniji okoline i više gledaš police - objasnio je Šumiga.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Vladimir Trifunovic (@dijalogvladimir)

FOTO: UNSPLASH