LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Nova dimenzija zabave

Playground - novi studentski brend

Želiš raditi u marketingu, promocije ili turističkoj animaciji? Ili samo želiš putovati za male pare? Upoznaj se s novim brendom koji podilazi mladima i studentima!

Želiš raditi u marketingu, promocije ili turističkoj animaciji? Ili samo želiš putovati za male pare? Upoznaj se s novim brendom koji podilazi mladima i studentima!

Iako je Playground već neko vrijeme prisutan na hrvatskoj i studentskoj sceni, službeno je predstavljen prije nekoliko dana na novinarskoj presici. Iza sebe ima uspješnu organizaciju pool partyja sa čak 10 DJ-eva, među kojima i Freemasons i Gramophonedzie, a na presici su najavljena nova zbivanja – i to sve prilagođeno studentskom džepu.

Što je Playground?

Playground je novi turistički brand za studente, mlade i sve koji se tako osjećaju, a koji će se razvijati pod krilaticom: Nova dimenzija zabave/New dimension of fun jer uz ponudu za mlade u Hrvatskoj već razvija planove za predstavljanje Hrvatske kao top destinacije mladih u inozemstvu. Playground na svakom putovanju osigurava prisustvovanje najboljim tulumima, najboljim party mjestima, koncertima i festivalima bez obzira na destinaciju.

Projekt je zaživio prošle godine unutar turističke agencije Via-tours, a idejni začetnik brenda je Zvonimir Androić, koji je na presici najavio čak pet novih velikih evenata u koje se organizacijski tim bacio, a među njima i Highsky festival – najveći party elektroničke glazbe u Zagrebu, kao i DJ contest u suradnji s Akademijom glazbene produkcije.

''Mladi čine sve veći postotak ukupnog broja svjetskih putnika. Prije svakog putovanja, više no ikad, informiraju se o svakoj destinaciji. Sukladno tome spremni su na nove izazove, a mi smo tu da im to i osiguramo'', rekao je Zvonimir Androić na presici.

Playground je već uspio ostvariti neke dogovore, pa je tako postao i ekskluzivni partner u Hrvatskoj za Exit festival u Srbiji i Snowbombing festival u Austriji.

Putovanje Beograd
 

Business i humanitarni karakter

Uz zabavne i mlade vodiče, na putovanjima će sve putnike zabavljati i hrvatski stand-up komičar Marko Petar Orešković.

Kako bi što vise ljudi čulo za novi brand koji su pokrenuli, Playground ekipa traži i zapošljava studente koji bi se okušali u poslovima marketinga, promocije i turističke animacije. Putuj, a umjesto da trošiš - zaradi! Ukoliko ste zainteresirani, prijaviti se možete na telefonski broj 098 905 6526.

Da bi se Playground po nečemu i razlikovao, osim po pristupačnim cijenama, osmišljeno je i stvaranje zaklade za studente nižeg socio-ekonomskog stanja. Tako će se od mjesečnih i godišnjih evenata izdvajati novci koji bi pomogli studentima, a iznosi tih stipendija kretat će se između 5 i 20 tisuća kuna!

Playground već ima isplanirane neke događaje. Na pregled nudimo nekoliko njih, a sve ostale informacije saznajte na službenoj stranici Playgrounda.

- 28.2. – 2.3. 2014.: Party izlet Beograd, koncert S.A.R.S-a

- 7. 3. – 9. 3. 2014.: Party izlet Budimpešta sa velikim Playground pool partyjem

- 7. – 13. 4. 2014.: Austria Snow Bombing Festival - najveći svjetski festival zatvaranja ski sezone (Playground eksluzivni partner festivala)

- 18.-21.4.. Trancefusion, Prag (Playground eksluzivni partner festivala)

- 2. – 4. 5. 2014.: Prvomajski Playground festival Banja Luka – paintball, rafting i adrelinski sportovi i veliki Playground after raft party 

- 10. – 17.7. 2014.:  Exit Festival (Playground ekskluzivni partner festivala)

- 23. 8. 2014.: Highsky festival - najveći Electro Dance Music event u Zagrebu i okolici ove godine

FOTO: SCREENSHOT/PLAYGROUND