LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Od faksa do karijere i natrag

Koja je tajna uspješnoga podcasta? Jedan od začetnika Podcasta Inkubatora otkrio je na Maratonu karijera

Jedan od začetnika Podcasta Inkubatora Marko Petrak gostovao je na Maratonu karijera i okupljenim studentima otkrio niz zanimljivosti o pokretanju podcasta i o putu do njegova uspjeha.

Jedan od začetnika Podcasta Inkubatora Marko Petrak gostovao je na Maratonu karijera i okupljenim studentima otkrio niz zanimljivosti o pokretanju podcasta i o putu do njegova uspjeha.

Ove smo srijede, 18. studenoga 2020, imali priliku poslušati jednoga od začetnika slavnog Podcasta Inkubatora na Maratonu karijera, koji se zbog epidemiološke situacije uglavnom odvija preko platforme Zoom.

Marko Petrak u svojemu je izlaganju naveo najvažniju stvar kod pokretanja podcasta – upornost. Danas u Hrvatskoj ima preko sto podcasta, a on je kazao kako su upravo začetnici Inkubatora bili u ovome prvi ozbiljni i prvi koji su zaista računali na veći uspjeh. Baš zato što su vjerovali u sebe i ustrajali, uspjeli su, istaknuo je.
 
Ovaj kreativni mladi čovjek govori kako su upravo podcasti idealni u društvu u kojem se njeguje sloboda govora jer su nezavisni, praktični (ako ih se gleda preko YouTubea, ne morate sve pogledati u jednome danu), bogata sadržaja te besplatni. 

Podcast Inkubator krenuo je sa snimanjem 2017. i nije sve teklo glatko kako se iz današnje perspektive čini. Malo je bilo onih koji su vjerovali u neki realni uspjeh, a kamoli u to da će vrlo skoro moći prestati raditi svoje poslove jer će im on donijeti dovoljnu zaradu. Danas je upravo ovaj podcast najgledaniji, verificiran na YouTubeu, u top je 5 hrvatskih izdavačkih YouTube kanala, a svaki mjesec zabilježi između 5 i 7 milijuna pregleda. Snima se uživo i pokušava stalno novim autorima davati prostora jer je, rekao je Petrak, upravo inovativnost jedna od glavnih predispozicija uspjeha.

U novoj epizodi Studentski.hr TV podcasta otkrivamo kako tehnologija mijenja živote ljudi, posebice mladih



Osim inovativnosti važno je postaviti realne i konkretne ciljeve za svoj projekt – ciljeve na mjesečnoj, kvartalnoj ili godišnjoj razini koji su mogući. Također je važno i prilagođavati se publici i slušati konkurenciju bez gubljenja identiteta, naveo je začetnik Inkubatora.

Marko Petrak poručio je za sve koji razmišljaju o radu na vlastitome podcastu da ništa ne dolazi preko noći te da, iako je važno stremiti monetizaciji na YouTubeu, to ne može biti jedina motivacija za rad jer monetizirati kanal nije toliko lako koliko nam se čini kada gledamo svoje omiljene komentatore. Na kraju je izlaganja bilo mnogo pitanja publike pa je okupljenima rekao nešto i o tome kako dobiva goste, tko ga se dojmio kao gost, koje hrvatske podcaste cijeni i još mnogo toga. 

Shegrt: na fakultetu ga nije privlačio marketing, no danas vodi uspješnu B2B agenciju



Kako ne biste propustili naredna predavanja Maratona karijera, svakako pratite njegovu službenu Facebook stranicu i Instagram profil. I dalje vas očekuju korisni savjeti koje će predavači dati prepričavajući svoje iskustvo i put od faksa do karijere i natrag. 
FOTO: MARKO PETRAK