LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Uskoro kupovina preko Facebooka?

Facebook testira novu značajku: "kupi"

Najveća društvena mreža testira novu značajku pomoću koje će korisnici izravno moći kliknuti na oglas i kupiti određeni proizvod.

Najveća društvena mreža testira novu značajku pomoću koje će korisnici izravno moći kliknuti na oglas i kupiti određeni proizvod.

Najveća društvena mreža testira novu značajku pomoću koje će korisnici izravno moći kliknuti na oglas i kupiti određeni proizvod.

Ljudi iz najveće društvene mreže ovih su dana, točnije 17. srpnja počeli testirati svoju novu značajku kupi, kako bi omogućili tvrtkama da svoje proizvode izravno prodaju putem Facebook stranice i u News Feed-u korisnika.

Korištenje nove značajke biti će jednostavno, dovoljno je da korisnici izravno kliknu na oglas, odnosno na gumb kupi (buy).

Iz Facebooka poručuju kako su novu značajku radili s naglaskom na privatnosti svojih korisnika.

Naime, prema njihovim navodima:

„Podatci s kreditnih i debitnih kartica korisnika, nakon izvršenih transakcija, neće se dijeliti sa drugim oglašivačima, a korisnici sami mogu odabrati hoće li ili ne spremati podatke o plaćanju za buduće kupovine.“

Osim toga, navode kako se trenutna testiranja provode u nekoliko srednjih i malih poduzeća u SAD-u, nakon čega će podijeliti više informacija.

Čini se da je bilo samo pitanje vremena kada će se ljudi iz Facebook-a odlučiti i baciti u područje e-trgovine. Vjerojatno će ova novost strastvene ljubitelje Facebook-a oduševiti, dok će drugi na taj potez gledati kritično.

Što vi mislite? Biste li voljeli kupovati preko Facebooka?

FOTO: FACEBOOK/BUSINESS NEWS