LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Projekt SIMS

Novinarska akademija: održana edukacija o hrvatskom tržištu rada za studente novinarstva

16. studenog održana je prva edukacija u sklopu druge Novinarske akademije na kojoj su se sudionici projekta SIMS upoznali s problemima s kojima se mladi u Hrvatskoj susreću kada je u pitanju tržište rada, što će uvelike pridonijeti njihovu novinarskom izvještavanju o problematici hrvatskog tržišta rada.

16. studenog održana je prva edukacija u sklopu druge Novinarske akademije na kojoj su se sudionici projekta SIMS upoznali s problemima s kojima se mladi u Hrvatskoj susreću kada je u pitanju tržište rada, što će uvelike pridonijeti njihovu novinarskom izvještavanju o problematici hrvatskog tržišta rada.

Hrvatsko tržište rada karakterizira neusklađenost između ponude i potražnje, a mladi koji izlaze iz sustava obrazovanja često nemaju potrebne vještine za ulazak na tržište. Usto, hrvatska je ekonomija pogođena koronakrizom, što je pridonijelo već ionako brojnim izazovima s kojima se hrvatsko tržište rada susreće. Upravo je o tome bilo riječi na edukaciji Specifična problematika hrvatskog tržišta rada održanoj 16. studenog u sklopu Novinarske akademije projekta SIMS – Socijalna inkluzija mladih kroz Studentski.hr.

Za studente diplomskog studija novinarstva, sudionike projekta SIMS koji pohađaju Novinarsku akademiju, edukaciju je održao Vedran PetranovićHead of Growth u uspješnoj hrvatskoj tvrtci SofaScore, koji ima dugogodišnje iskustvo rada u digitalnom sektoru i držanju edukacija iz područja digitalnog marketinga i ekonomije. 

Tijekom te cjelodnevne interaktivne edukacije sudionici su analizirali aktualno stanje na hrvatskom tržištu rada pogođenom koronakrizom, saznali su što su mjere aktivne politike zapošljavanja (APZ), a posebno su se osvrnuli i na utjecaj obrazovanja na tržište rada. 

FOTO: CERM
 
Dio edukacije bio je posvećen i praktičnom radu iz područja kreiranja sadržaja za raznu publiku. Gostujući predavač Filip Majerić, Content Specialist iz SofaScorea, studentima je pokazao kako sadržaj prilagoditi određenoj publici i kako najučinkovitije prenijeti svoju poruku koristeći razne komunikacijske kanale, poput društvenih mreža. Taj će praktični dio, sudeći prema reakcijama sudionika, doprinijeti njihovim novinarskim kompetencijama.

Edukacija Specifična problematika hrvatskog tržišta rada prva je u nizu edukacije drugog ciklusa Novinarske akademije. Druga edukacija bavit će se kreativnim izvještavanjem, nakon čega slijedi edukacija o utjecaju nezaposlenosti na mentalno zdravlje. Raspored svih edukacija u drugoj Novinarskoj akademije dostupan je na web-stranici projekta

Centar za razvoj mladih 1. rujna 2020. godine započeo je s provedbom dvogodišnjeg projekta SIMS – Socijalna inkluzija mladih kroz Studentski.hr. Projekt se provodi u partnerstvu s udrugom Pragma, a sufinanciran je sredstvima Europske unije iz Europskog socijalnog fonda. Dodijeljeno mu je ukupno 1 400 000 kuna.
Sadržaj ovog članka isključiva je odgovornost Centra za razvoj mladih.
FOTO: UNSPLASH