LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Za popularnog pjevača i ovaj vječni hit vrijeme djeluje kao da je stalo

RICK ROLL'D: Rick Astley nikada neće iznevjeriti ovo osiguranje

Rick Astley je rekreirao svoju ikoničnu pjesmu Never Gonna Give You Up u duhu reklame za osiguranje u kojemu samo osiguranje potvrđuje isto ono što je pjevač potvrdio svojoj simpatiji u spotu prije 35 godina – da nikada neće iznevjeriti nekoga.

Rick Astley je rekreirao svoju ikoničnu pjesmu Never Gonna Give You Up u duhu reklame za osiguranje u kojemu samo osiguranje potvrđuje isto ono što je pjevač potvrdio svojoj simpatiji u spotu prije 35 godina – da nikada neće iznevjeriti nekoga.

Tko nije barem jednom u životu prilikom posjeta platformi Youtube doživio Rick Roll'd, reklo bi se – nije živio život. 

Mnoge generacije koje su rođene daleko iza 80-ih godina prošlog stoljeća, zahvaljujući Internetu, dobro su upoznate sa spotom koji je dosegnuo preko milijardu pogleda i stihovima kao što su:
Never gonna give you up
Never gonna let you down
Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry
Never gonna say goodbye
Never gonna tell a lie and hurt you


Trend koji je postao popularan 2007. kada je objavljena poveznica za navodnu najavu igrice Grand Theft Auto IV da bi na kraju gledatelj bio preusmjeren na Astleyjevu pjesmu Never Gonna Give You Up, svoj je procvat doživio naredne godine kada je sve češće prakticiran ovaj prank koji je najčešće bio povezan sa navodnim puštenim popularnim filmom u potpunosti na Youtubeu što, naravno, nije bio slučaj. Stoga, uveden je pojam Rick Roll'd koji bi, doslovno, označavao činjenicu da je netko prevaren na taj specifičan način nosi još i ime Rickrolling ili Rickroll. 

Danas, 35 godina kasnije, jedna grupa osiguranja naziva CSAA pametno se dosjetila staviti kao naslovno lice svoje reklame, ni više ni manje, Ricka Astleyja glavom i bradom. Reklama je, dakako, izvrsno prihvaćena te je, štoviše, sudeći po komentarima ispod videa rijetko zaobilažena što obično često bude slučaj za reklame koje su postale vrlo popularizirane na Youtube platformi.

Pjevač je rekreirao ikonične scene iz svojeg glazbenog spota gdje je čak nosio u reklami kao i prije 35 godina kada je imao tek 21 godinu, noseći prepoznatljiv baloner kao i traper košulju ili čak majicu na prugice ispod sakoa što će najveći obožavatlelji promptno moći prepoznati. Reklama također sadrži i referencu na konobara koji pleše i u originalnom spotu, iako njegov lik glumi mlađi glumac koji umjesto konobara prezentira zaposlenika CSSA osiguranja. 

Reklama također na pametan način koristi stihove pjesme koje iako pjevač originalno upučuje djevojci u spotu, ovoga puta te iste stihove osiguranje upućujesvojem klijentu poručujući mu ili joj da ga nikada neće iznevjeriti, odustati od njega/nje i reći 'zbogom'. Dodatno je smiješna scena u kojoj Rick, de facto, gleda svoju pjesmu i upita "Je li ovo još uvijek aktualno?" referencirajući se pritom na sami Rickrolling video o kojemu je pjevač otvoreno pričao u intervjuima navodeći kako nema problema s tim trendom. 

Astley je također potvrdio da mu je snimanje za ovu reklamu bila izvrsna šetnja ulicom sjećanja.

"Pjesma mi se jako svidjela i oduševljen sam što mogu raditi s još jednim legendarnim brandom koji je sigurno izdržao test vremena", rekao je.

Pjevač je nedavno i putem socijalnih medija čestitao 35. rođendan svojoj pjesmi s posvetom: "Never Gonna Give You Up” danas ima 35 godina! Da je to osoba, bila bi dovoljno stara da bude predsjednik prema američkom zakonu!"
 

FOTO: SCREENSHOT YOUTUBE RICK ASTLEY