LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Najbolje svjetske prakse i vrhunski stručnjaci

Vrijeme je za jedinstvene ideje i inovacije na domaćem tržištu – počinje HOWtoWOW akademija!

Edukativni format koji iz godine u godinu iskače iz okvira uobičajenoga te potiče napredak i inovacije na domaćem tržištu ove će sezone – osim originalnih sadržaja i izvrsnih predavača – sudionicima omogućiti prikupljanje stvaralačke inspiracije na prekrasnim lokacijama diljem Zagreba!

Edukativni format koji iz godine u godinu iskače iz okvira uobičajenoga te potiče napredak i inovacije na domaćem tržištu ove će sezone – osim originalnih sadržaja i izvrsnih predavača – sudionicima omogućiti prikupljanje stvaralačke inspiracije na prekrasnim lokacijama diljem Zagreba!

HOWtoWOW akademija, koja već osam sezona svim sudionicima industrije tržišnih komunikacija, bili oni agencije ili oglašivači, omogućuje pristup najboljim svjetskim praksama i vrhunskim stručnjacima kako bi kroz nova znanja osigurali još svjetliju budućnost struke, predstavila je devetu sezonu s nizom naslova koji obuhvaćaju ključne teme industrije.

– Nakon 60 održanih radionica, 4000 polaznika i predavača ocijenjenih isključivo peticama, već provjeren koncept visoko interaktivnih i hvaljenih radionica dodatno će začiniti sunčano proljetno vrijeme na početku edukativne sezone – a s nama nikada nije dosadno, pa će sudionici devete sezone uspješno akumulirati ideje te upijati znanje i u novim prekrasnim ambijentima poput Laube, The Garden Breweryja, kao i Rougemarin Parka – poručila je Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), organizatora akademije.

Već na prvi pogled vidljiva su priznata imena iza kojih se, kako najavljuju organizatori, kriju iskustva i metode provjerene u velikim svjetskim kompanijama. Originalni kreativni procesi, dizajn održive budućnosti, učinkovitost bez burnouta, strateško razmišljanje bez premca i vrhunska front-end arhitektura – neke su od odabranih tema za sve koji žele biti dijelom projekta koji potiče napredak i inovacije na domaćem tržištu.

Za impresivan popis ovogodišnjih mentora odabrani su Nick Eagleton, kojem je malo tko ravan kada je riječ o brainstorming metodi – i čiji oduševljeni polaznici tvrde da uvijek izvlači potpuni maksimum; Mark Shayler, najpoznatiji miljenik HOWtoWOW publike, stručnjak za održivost, inovacije i poduzetništvo te jedan od najkarizmatičnijih britanskih govornika; Aljoša Bagola, kreativni direktor desetljeća (ne, niste krivo pročitali) u Sloveniji te autor bestsellera Kako pregorjeti i uzeti život u svoje ruke; Louisa Moger, stručnjakinja za strateško razmišljanje i izazove koji mu se mogu naći na putu s jedinstvenim pristupom oglašavanju te Harry Roberts, traženi i nagrađivani konzultant te front-end developer s impresivnim popisom klijenata poput Googlea, UN-a i Unilevera.

Ovogodišnji niz izvrsnih radionica dodatno će obogatiti David Cuen – marketinški genijalac koji, ranije za BBC i Instagram, a danas za Booking.com, svakodnevno predvodi svjetske timove content creatora te stvara svrhovite strategije s isključivo najkvalitetnijim rezultatima – a sve informacije o njegovoj zagrebačkoj radionici bit će dostupne tijekom svibnja!

Popis tema i termina pogledajte u nastavku:

Partneri su inspirativne edukativne sezone Lauba, The Garden Brewery, Mastercard, Turistička zajednica Grada Zagreba, Franck i Submarine Burger.

Više informacija pronađite na službenim stranicama.


FOTO: HURA

FOTO: JULIEN DUVAL / PRESS