LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
MEDIJSKE NAVIKE

Uskoro predstavljanje rezultata istraživanja o izloženosti djece televizijskom oglašavanju hrane i pića

Krajnji je cilj regulirati cijelu situaciju koregulacijskim sporazumom među svim dionicima tržišta.

Krajnji je cilj regulirati cijelu situaciju koregulacijskim sporazumom među svim dionicima tržišta.

U srijedu, 12. siječnja 2022. godine će se predstaviti rezultati istraživanja o medijskim navikama djece i stavovima roditelja o izloženosti djece televizijskom, odnosno internetskom oglašavanju hrane i pića čije se prekomjerno konzumiranje ne preporučuje, stoji na stranicama Agencije za elektroničke medije.

Temelj i povod ove inicijative nedavna je europska regulativa, a osobito Direktiva o audiovizualnim medijskim uslugama koja je transponirana u novi Zakon o elektroničkim medijima i Best-ReMaP, odnosno Europska zajednička akcija za implementaciju najboljih praksi u promicanju pravilne prehrane.

Krajnji je cilj  reguliranje dotične teme koregulacijskim sporazumom među svim dionicima tržišta, a osobito pružateljima medijskih usluga, elektroničkih publikacija i pružatelja usluga platformi za razmjenu videozapisa. Sporazum za cilj ima definirati jasne kriterije za oglašavanje pojedinih kategorija prehrambenih proizvoda.
 
Predstavljanje će se održati u dvorani kulturnog društva ,,Napredak" u Zagrebu u 11:00 sati.
FOTO: UNSPLASH