LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
DK Home

Studiju Sondi Grand Prix, Señor je agencija godine IdejeX, a Gradska Knjižnica Poreč najbolji oglašivač IdejeX

U sklopu zagrebačkog događanja DK Home presented by A1 ove se godine dodjeljuju nagrade hrvatske komunikacijske industrije, a drugog su dana dodijeljene statue IdejeX za najkreativnija komunikacijska ostvarenja!

U sklopu zagrebačkog događanja DK Home presented by A1 ove se godine dodjeljuju nagrade hrvatske komunikacijske industrije, a drugog su dana dodijeljene statue IdejeX za najkreativnija komunikacijska ostvarenja!

U drugoj večeri iščekivanog događanja DK Home presented by A1 na zagrebačkoj Ljetnoj pozornici Tuškanac proglašeni su pobjednici IdejeX, nacionalnog natjecanja u kreativnosti na kojem se već 11 godina uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama.

Agencije su se mogle natjecati u tri skupine kategorija, a konkurencija je bila jaka uz rekordne 163 prijave, javljaju iz HURA-e! Grand Prix ove su godine osvojili Studio Sonda i Gradska Knjižnica Poreč za projekt 100% COVID Free Putovanje. Titula agencije godine IdejeX pripala je Señoru, a oglašivačem godine proglašena je Gradska knjižnica Poreč!

Među najbolje agencije IdejeX plasirali su se uz Señor redom i Studio Sonda, LELO Adria, BBDO Zagreb te Bruketa&Žinić&Grey i Imago Ogilvy, koji dijele peto mjesto.

Na IdejiX već se godinama uspješno natječu kako velike tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatna, srebrna i brončana priznanja, a ove godine iskazali su se sljedeći projekti.

U skupini kategorija Best on Market dobitnici zlatne IdejeX su:
  • Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb za projekt Skriveni talenti u kategoriji Alkoholna pića
  • Jamnica i Señor za projekt Iz vrta prirode u kategoriji Bezalkoholna pića
  • Pipi Beverages i Imago Ogilvy za projekt Lito je tamo di si ti u kategoriji Bezalkoholna pića
  • Iskon i Señor za projekt Iskrenovci u kategoriji Telekomunikacijske usluge
  • Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey za projekt #MoždaNeće u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge
  • JGL i Señor za projekt Oči ti šalju signale? u kategoriji Zdravlje i farmacija
  • IKEA i BBDO Zagreb za projekt (Ne)siguran dom u kategoriji Kućanstvo
  • Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda za projekt 100% COVID FREE PUTOVANJE u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme
  • LELO Adria za projekt SILA™: Spiral into Fantasy u kategoriji Razno
  • Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda za projekt 100% COVID FREE PUTOVANJE u kategoriji COVID-kategorija.
Zlatno priznanje nagrade X u skupini Best of Ad-Making osvojili su:
  • Pedigree i MediaCom Zagreb za projekt Dogvertising u kategoriji Digital
  • LELO Adria za projekt ENIGMA™: Unknown Pleasure u kategoriji Film
  • Jamnica i Señor za projekt Iz vrta prirode u kategoriji Film
  • Ledo / Frikom i Studio Sonda za projekt Ambalaža Čašica King u kategoriji Dizajn.
Zlatni su u skupini Best Branding & Rebranding sljedeći projekti:
  • Ledo / Frikom i Studio Sonda za projekt Čašica King Branding – Okreni na desert u kategoriji Branding
  • Bertoša vina i Studio Sonda za projekt Berba u kategoriji Rebranding.
U skupini kategorija Best on Market dobitnici su srebrnih IdejaX nagrada:
  • Kaufland Hrvatska i Kreativna agencija I TO NIJE SVE! za projekt KAD IMAŠ NEKOG SVOG u kategoriji Hrana
  • Pipi Beverages i Imago Ogilvy za projekt #volitePipi u kategoriji Bezalkoholna pića
  • Hrvatski Telekom i McCann Zagreb za projekt Bonbon Bontovnici u kategoriji Telekomunikacijske usluge
  • Zagrebačka banka i Señor za projekt #prviput u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge
  • Wiener osiguranje i Señor za projekt I dalje osigurava vaš mir u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge
  • WWF Adria i Señor za projekt Gubitnici u kategoriji Društvene akcije
  • LELO Adria za projekt SORAYA WAVE™: Release Your Power u kategoriji Razno
  • Pipi Beverages i Imago Ogilvy za projekt Lito je tamo di si ti u kategoriji COVID-kategorija
  • PODRAVKA i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Najefikasniji način da održiš socijalnu distancu u kategoriji COVID-kategorija.
Srebrnu nagradu u Best of Ad-Making skupini kategorija osvojili su:
  • Konzum i ZOO agencija za projekt Najbolje iz Hrvatske u kategoriji Film
  • Fuerst Wiacek Brewery Berlin i Mireldy Design Studio za projekt Fuerst Wiacek – Dizajn etiketa za pivo u kategoriji Dizajn.
Srebro su u skupini Best Branding & Rebranding osvojili su After i Señor za projekt Od briefa do aftera u kategoriji Branding.

Dobitnici su brončanih nagrada u skupini Best on Market:
  • PODRAVKA i UTORAK za projekt LEGENDA u kategoriji Hrana
  • PODRAVKA i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Najefikasniji način da održiš socijalnu distancu u kategoriji Hrana
  • Ožujsko i Degordian za projekt Opjevani junaci u kategoriji Alkoholna pića
  • Heineken Hrvatska i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Ostani u svojoj gajbi u kategoriji Alkoholna pića
  • Atlantic Grupa za projekt Cockta – Živi za svoju stvar u kategoriji Bezalkoholna pića
  • Belupo i Imago Ogilvy za projekt Stručnjak za bol u kategoriji Zdravlje i farmacija
  • Pevex i BBDO Zagreb za projekt Majstori prijateljstva u kategoriji Kućanstvo
  • CESI – CENTAR ZA ISTRAŽIVANJE I RAZVOJ i UTORAK za projekt ZAŠTO ŠUTIMO? u kategoriji Društvene akcije
  • Zagrebačka banka i Señor za projekt #prviput u kategoriji COVID-kategorija
  • Saatchi & Saatchi za projekt Stop non-domestic violence u kategoriji COVID-kategorija.
Brončanu nagradu IdejaX u skupini Best of Ad-Making osvojili su:
  • Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda za projekt 100% COVID FREE PUTOVANJE u kategoriji Digital
  • A1 i Euroart93 za projekt Ti povezuješ – digitalna kampanja u kategoriji Digital
  • Hrvatski Telekom i McCann Zagreb za projekt Bonbon Bontovnici u kategoriji Film
  • Bertoša vina i Studio Sonda za projekt Berba u kategoriji Dizajn.
U skupini Best Branding & Rebranding broncu su osvojili ovi projekti:
  • Croatia osiguranje i 404 za projekt LAQO Branding u kategoriji Branding
  • OPG Šuran Petar i Studio Tumpić/Prenc za projekt Otkrivanje mikrosvijeta biodinamičkih vina u kategoriji Rebranding.
Ovogodišnja su posebnost natjecanja i posebna priznanja izvanrednim pojedincima koji su prema odluci žirija izabrani kao najbolji u svom umijeću u protekloj godini među projektima prijavljenima na IdejuX! Animatorom godine IdejeX 2021 tako je proglašen Ivan Ožvald (projekt Oraketa); titulu fotografa godine IdejeX 2021 nosi Damir Žižić (projekt Iz vrta prirode); ilustratorica godine IdejeX 2021 jest Imelda Ramović (projekt Fuerst Wiacek – Dizajn etiketa za pivo); redateljem godine IdejeX 2021 proglašen je Ivan Stojiljković (projekt SILA™: Spiral into Fantasy), a titulu snimatelja godine IdejeX 2021 nosi Aleksandar Košutić (projekt SILA™: Spiral into Fantasy), javljaju iz HURA-e.

A1 Hrvatska generalni je partner vrhunskog ugođaja DK Homea, uz koji događanje podržavaju i dosad potvrđeni partneri Franck, Zagrebačka banka, Konzum, Volkswagen ID.4, Wiener osiguranje Vienna Insurance Group, Europski parlament u Hrvatskoj, WAI Moment, Studio Moderna, Podravka, King, KONČAR, PIK Vrbovec, Shutterstock, Naked Grouse, Cerovski Print Boutique, Go2Digital, Presscut i drugi.
FOTO: HURA