Šopingmanija: u Zagrebu u dva mjeseca otvoreno desetak hipermarketa
Unatoč tome što pandemijska kriza još traje, trgovački lanci su, u očekivanju jake turističke sezone, napravili jaku ekspanziju.
Unatoč tome što pandemijska kriza još traje, trgovački lanci su, u očekivanju jake turističke sezone, napravili jaku ekspanziju.
Iako su cijene namirnica bitno poskupjele (a prema najavama, poskupjet će još), trgovački lanci napravili su veliku ekspanziju.
Konzum, Lidl, Kaufland, Plodine i Pevex su u Zagrebu i okolici tijekom studenog i prosinca otvorili desetak svojih trgovina, a drugi trgovački maloprodajni lanci u ostatku zemlje još toliko, piše Jutarnji.
Vedrana Likan, direktorica konzultantske tvrtke Colliers za Hrvatsku, Sloveniju i BiH, skreće pozornost na otvaranja trgovina u malim turističkim središtima, što ukazuje na očekivanje daljnje ekspanzije turizma.
Još jedan od razloga ekspanzije gospodarski je oporavak nakon kobne 2020. godine, te je tako promet u prvih 11 mjeseci 2021. bio 15% veći u odnosu na prethodnu godinu.― U prirodi je trgovine da se nastoji proširiti, a mi smo najavljivali da će vodeći maloprodajni trgovački lanci nakon velikih gradova ― Zagreba, Splita, Rijeke i Osijeka ― krenuti u širenje na manja gradska središta. To se sada i događa. Ako pogledamo da su najjaču aktivnost u otvaranju novih trgovina imali upravo trgovci hranom poput Konzuma, Lidla ili Kauflanda, onda je tu vidljiv utjecaj pojave Eurospina, koji je u prvih godinu dana u Hrvatskoj otvorio petnaestak supermarketa ― objasnila je Likan za Jutarnji.