LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Natjecanje mladih lavova

Prilika za kreativce do 31 godine: I ove godine možete se iskazati na Young Lionsu

Natjecanje mladih lavova u partnerstvu s Iskonom održat će se online 7. i 8. svibnja 2021., a prijave su u kategorijama Design, Digital, Media, Print i PR otvorene za sve natjecatelje do 31 godine!

Natjecanje mladih lavova u partnerstvu s Iskonom održat će se online 7. i 8. svibnja 2021., a prijave su u kategorijama Design, Digital, Media, Print i PR otvorene za sve natjecatelje do 31 godine!

Nova generacija nacionalne komunikacijske industrije uskoro će imati priliku konkurirati za titulu najboljih mladih kreativaca – otvorene su prijave za natjecanje Young Lions Croatia, koje će se održati online 7. i 8. svibnja 2021. Organizira ga HURA u partnerstvu s Iskonom.

Najbolji tim od dvoje kreativaca imat će čast Hrvatsku predstaviti na online natjecanju Cannes Young Lions! Prijave traju do 30. travnja 2021., a prijavnica i sve druge informacije dostupne su na službenoj stranici natjecanja.

– Ovogodišnje izdanje posebno je koliko i cijela protekla godina – uz činjenicu da se nacionalno i globalno natjecanje održavaju u potpunosti online, isključivo ove godine priliku za natjecanje imaju kreativci do 31 godine starosti. Na raspolaganju imaju pet natjecateljskih kategorija, Design, Digital, Media, Print i PR, te biraju područje u kojem najbolje mogu iskazati lavovsku snagu. – ističu iz HURA-e.

Kažu i kako je dinamični tijek natjecanja već svima poznat: nakon predstavljanja briefa svi spremni na lavovski posao nađu se u komunikacijskoj divljini, iz koje u timu od dvoje moraju izaći unutar 24 sata s kreativnim rješenjem za klijenta, pri čemu im pomoć u vidu kreativnih materijala nudi i kreativni partner natjecanja Shutterstock, koji natjecateljima otvara svoju bazu.

– I osobno smo ovisnici o adrenalinu koji dolazi najprije s pritiskom roka, pa iznenadnim AHA! trenutkom, a na kraju činjenicom da je naše rješenje ostvarilo cilj. Zato se veselimo što ćemo ove godine imati priliku podržati ne samo najbolje domaće mlade kreativne snage, već i udrugu kojoj će njihov intenzivan natjecateljski dan sigurno pomoći. – najavljuje Iva Vukšić, voditeljica odnosa s javnošću i sponzorstava Iskona, ovogodišnjeg partnera natjecanja.

Organizatori naglašavaju i da je Young Lions natjecanje humanitarnog karaktera. Naime, klijent čiji brief mladi lavovi rješavaju svake je godine neprofitna humanitarna organizacija ili organizacija civilnog društva. Završetkom natjecanja ustupaju joj se kreativna rješenja natjecateljskih timova.

– Osim podizanja društvene svijesti, ovaj format pomaže natjecateljima u razvijanju kreativnih vještina, nošenju s vremenskim pritiskom, izgrađivanju komunikacijske sposobnosti i samostalnog donošenja odluka – a najbolji natjecateljski tim imat će priliku dokazati se na globalnoj sceni na svjetskom natjecanju kreativnosti Cannes Young Lions i sa sigurnošću zacrtati svoj put uspjeha. – dodaju.

FOTO: HURA