LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Javnozdravstvena kampanja

Dvije sastavnice sveučilišta u Zagrebu pokreću kampanju „Vitamini u sredini”

– Ovakvom se suradnjom potiče izlazak studenata iz zone komfora, kao i stjecanje novih znanja vezanih uz prehranu, slikanje, glumu i dizajn. – ističu predstavnici.

– Ovakvom se suradnjom potiče izlazak studenata iz zone komfora, kao i stjecanje novih znanja vezanih uz prehranu, slikanje, glumu i dizajn. – ističu predstavnici.

Medicinski fakultet i Akademija dramske umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu pokreću novu javnozdravstvenu kampanju pod nazivom Vitamini u sredini. Navode da je cilj projekta educirati studente i učenike srednjih škola o značaju vitamina i zdrave prehrane koristeći se audiovizualnim materijalima i plakatima. 

– Kampanja je zamišljena kao platforma za komunikaciju Medicinskog fakulteta i naizgled nespojivih umjetničkih studija, čime bi se potaknula suradnja i stvaranje kreativnih rješenja. Isto tako, ovakvom se suradnjom potiče izlazak studenata iz zone komfora, kao i stjecanje novih znanja vezanih uz prehranu, slikanje, glumu i dizajn. – pojašnjavaju predstavnici.

Organizatori su kroz prethodna iskustva prepoznali problem prijenosa poruka o zdravoj prehrani studentima i srednjoškolcima. Oni, naime, te teme često doživljavaju kao suhoparne i dosadne.

– Iz tog razloga, odlučili smo se na transmedijski pristup. Korištenjem raznovrsnih audiovizualnih materijala, cilj nam je potaknuti mlade da putem QR kodova na plakatima otvaraju multimedijske sadržaje na društvenim mrežama koje imaju edukativan karakter s humorističnom notom. Također, videozapisi podučavaju kako unositi dovoljne količine svih vitamina preko raznovrsne prehrane bez potrebe za suplementima. Ovakvim načinom pristupa ovoj važnoj temi želimo razbiti stigmu da su javnozdravstvene intervencije dosadne i da je pravilna prehrana neukusna i teška za održavanje. – ističu. 

Kampanja je još u začecima, ali s Medicinskog fakulteta i Akademije dramske umjetnosti poručuju da su spremni još puno učiti i nadograđivati se kako bi se projekt nastavio i dogodine s novim suradnicima i novim idejama. Njihov je rad moguće pratiti na Instagramu i YouTubeu
FOTO: PIXABAY