LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Ocjena kvalitete, različitosti, pouzdanosti i emotivnog učinka

Visoka škola Edward Bernays treću godinu zaredom nosi „Superbrands” oznaku

U samo par godina Visoka škola Edward Bernays visoko je podignula ljestvicu, što dokazuje činjenica da ju pohađa oko 300 studenata koji studiraju na najinovativnijim studijima komunikacijskog menadžmenta i turizma, a ove je akademske godine po treći put dobila „Superbrands” oznaku kao ocjenu kvalitete, različitosti, pouzdanosti i učinka.

U samo par godina Visoka škola Edward Bernays visoko je podignula ljestvicu, što dokazuje činjenica da ju pohađa oko 300 studenata koji studiraju na najinovativnijim studijima komunikacijskog menadžmenta i turizma, a ove je akademske godine po treći put dobila „Superbrands” oznaku kao ocjenu kvalitete, različitosti, pouzdanosti i učinka.

U moru izbora u današnje je vrijeme poprilično teško donijeti odluku. Osobito je teško odabrati kada je u pitanju nešto što nam utječe na život, kao na primjer odabir obrazovne ustanove. Ponekad se raspitujemo, tražimo tuđa iskustva i na kraju utvrđujemo razloge „za'' i „protiv''. Na vašu sreću, pri izboru vam pomažu ljudi odgovorni za promicanje kulture brendiranja i njihovog nagrađivanja. Riječ je o nezavisnom autoritetu za brending Superbrands Hrvatska, koji ocjenjuje brendove prema kvaliteti, različitosti, pouzdanosti i učinku te im naposlijetku daje Superbrands oznaku koja ih ističe na tržištu.

 

IZVOR: Facebook

Ove, 2017/2018, godine Superbrands oznaku po treći puta zaredom dobila je Edwards Bernays Visoka škola za komunikacijski i turistički menadžment. Škola je u samo par godina podignula ljestvicu visoko, što dokazuje činjenica da ju pohađa oko 300 studenata koji studiraju na najinovativnijim studijima komunikacijskog menadžmenta i turizma. Osim studenata, ističu se i kvalitetni profesori među kojima su znanstvenici, sveučilišni profesori te komunikacijski i turistički stručnjaci. Ono što je karakteristično za nju je da ne ostaje sve samo na teoriji, nego se studentima omogućuje i praktično iskustvo, čega u Hrvatskoj često manjka tijekom studiranja. Na preddiplomskom studiju studentima su na raspolaganju „Komunikacijski menadžment“ i „Marketing i menadžment turističke destinacije“, dok na diplomskom studiju mogu upisati „Upravljanje odnosima s javnošću“, a od akademske godine 2020./2021. i „Upravljanje doživljajem u turizmu“.

– Zahvaljujući kvalitetnim studijskim programima i predanom radu, u samo nekoliko godina izrasli smo u akademsko središte u području obrazovanja komunikacijskih stručnjaka i budućih menadžera u turizmu. Novim studijskim programom s područja turizma, na kojem nastavljamo primjenjivati uspješan model obrazovanja, te direktnim povezivanjem naših studenata s tržištem rada ostavit ćemo još snažniji trag u akademskoj zajednici i svojim sadašnjim, kao i budućim studentima, dati priliku da se specijaliziraju za neka od najatraktivnijih zanimanja današnjice. – ističe izvršni direktor za razvoj Bernaysa Ivan Pakozdi.

Škola studentima nudi ono najbitnije kao što su inovativni studiji, praktična iskustva i početak karijere u raznim tvrtkama, lancima hotela, turističkim kompanijama i slično. Zahvaljujući povezanosti s 80 hrvatskih i inozemnih partnera i općenitoj angažiranosti, svaki peti student dobije trajni posao za vrijeme studija. Dakle, kvalitete u školi ne manjka, a zadovoljstva zbog napretka i rada Edward Bernays škole s razlogom ne nedostaje.

FOTO: STUDENTSKI.HR/IVANA JELEČ