LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Marko Šušnić

Treba li studentima bez radnog iskustva dati priliku? Evo što kaže stručnjak

O ovoj problematici na svom je LinkedIn profilu pisao Marko Šušnić, marketinški stručnjak s dugogodišnjim iskustvom.

O ovoj problematici na svom je LinkedIn profilu pisao Marko Šušnić, marketinški stručnjak s dugogodišnjim iskustvom.

Kako steći radno iskustvo ako vam nitko nije dao priliku i prostor za dokazivanje? Ovo pitanje muči brojne studente koji su često, još za vrijeme studiranja, primorani raditi poslove izvan struke za koju se primarno školuju. Zaposliti se preko student servisa, a da pritom nemate radno iskustvo, zapravo i nije previše teško, no teško je pronaći prvi posao u kojem ćete svoje teorijsko znanje, stečeno na faksu, pretvoriti u praktični izvor prihoda. 

Uzmimo za primjer studente koji pohađaju neki od studija marketinškog usmjerenja. Izašao je oglas za posao i student marketinga pošalje prijavu. Vrlo vjerojatno će na taj, u ovom slučaju fiktivni natječaj, pristići još xy prijava. Ako se za posao, primjerice, prijavi pet studenata marketinga, poslodavac će gotovo sigurno primiti onoga koji ima najveće radno iskustvo, odnosno koji je ranije obavljalo iste ili slične poslove.

O ovoj problematici na svom je LinkedIn profilu pisao Marko Šušnić, marketinški stručnjak s dugogodišnjim iskustvom. Njegova objava na temu - zašto zaposliti studente s 0 godina radnog iskustvaprikupila je velik broj pozitivnih reakcija.

Zašto zaposliti studente s 0 godina iskustva?

  • Odličan su odabir u trenutku ograničenog budžeta
  • Donose za sobom drugačiju perspektivu
  • Mogu te naučiti nečemu novom
  • Postavljaju puno pitanja tako da mogu pokrenuti neke promjene
  • Uzbuđeni su zbog učenja pa bi mogli potaknuti pozitivnu energiju u vašem timu
  • Donose raznolikost timu
  • Oni su autsajderi kojima nije ispran mozak najbolji su za davanje povratnih informacija ljudima
  • Svojim vjernim zaposlenicima dajete mogućnost rasta kroz mentorstvo i podučavanje studenata

Najbolji timovi spajaju ljude s različitim iskustvima; Ne zanemarujte početnike; Ideje su dobro došle od svih - istaknuo je Šušnić.

 

 
FOTO: UNSPLASH