LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Online edukacije

Studentski digitalni HUB: U svibnju 5 edukacija o digitalnom marketingu i dizajnu

– Dobar digitalni marketing nezamisliv je bez grafičkih dizajnera u kreiranju sadržaja za digitalne kanale. – ističu organizatori.

– Dobar digitalni marketing nezamisliv je bez grafičkih dizajnera u kreiranju sadržaja za digitalne kanale. – ističu organizatori.

Poduzetnički centar Split i Studentski poduzetnički inkubator Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Splitu pripremili su novi set edukacija u sklopu projekta Studentski digitalni HUB. Tema je ovog mjeseca Digitalni marketing u sinergiji s dizajnom

– Digitalni marketing treba biti neizostavni dio poslovne strategije svakog suvremenog poduzeća. Osim što je znatno isplativiji u odnosu na klasični, offline marketing, jedna je od njegovih najvećih prednosti mogućnost preciznog mjerenja i analize rezultata. Zahvaljujući tome u svakom trenutku imamo preciznu informaciju što smo i koliko postigli s promidžbenim aktivnostima. Također, dobar digitalni marketing nezamisliv je bez grafičkih dizajnera u kreiranju sadržaja za digitalne kanale. – ističu organizatori.

Zainteresirane studente i mlade očekuje sljedećih 5 edukacija:
  • 6. svibnja u 17:00 – Kreiranje sadržaja za društvene mreže (Ivana Jalić, vlasnica marketinške agencije Laureli Corner, polaznicima će dati pregled Instagrama, komunikacije i brendiranja koristeći Instagram, pojasnit će kako krenuti s društvenim mrežama te kako kreirati sadržaj na primjeru alata Canva)
  • 11.  i 13. svibnja u 18:00 – Oglašavanje na društvenim mrežama (Marko Krčmar, suvlasnik tvrtke Livmark, napravit će pregled marketinga na društvenim mrežama kao što su Facebook, Instagram i LinkedIn, objasnit će kako kreirati i pokrenuti kampanju i prvi oglas na Facebooku te kako koristiti Linkedin za pronalazak posla)
  • 18. svibnja u 17:00 – Figma: iOS vs Android - What, why, how? (Petar Vrandečić, student Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku te zaposlenik tvrtke Reroot, dat će pregled Figma platforme kroz usporedbu ova dva sustava na mobilnim aplikacijama) 
  • TBD – Google Analytics (Ivan Boban, Cosmic production). 
Sve edukacije održavaju se online, preko Zoom platforme. Prijave se vrše na društvenim mrežama Studentskog poduzetničkog inkubatora, pri čemu valja naglasiti da svi sudionici dobivaju potvrdu o sudjelovanju – digitalno potpisanu vjerodajnicu sukladno EU Akcijskom planu za digitalno obrazovanje (2021–2027). 

Projekt Studentski digitalni HUB sufinanciran je sredstvima Europskih snaga solidarnosti Europske unije, a provodi se kroz cijelu 2021. godinu.
FOTO: PIXABAY