LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
NOVI NASTAVNI PLAN

Studentice Učiteljskog fakulteta iz Čakovca dobile priliku stručnu praksu odraditi u do sada nepoznatom okruženju

Ova je praksa drugačija od svega što su studenti dosad učili

Ova je praksa drugačija od svega što su studenti dosad učili

Zahvaljujući pilot programu Faza III: Testiranje Jamstva za svako dijete promijenijeni su nastavni planovi stručno-pedagoške prakse pa tako studenti preddiplomskog sveučilišnog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek u Čakovcu dio obvezne stručne prakse odrađuju u neformalnom okruženju Centara igre koji se nalaze u Orehovici, Držimurcu-Strelcu i Kuršancu.

Spomenuti pilot program usmjeren je rješavanju problema dječjeg siromaštva i socijalne isključenosti, pa je tako ovaj pilot-program usmjeren prvenstveno na djecu s teškoćama, djecu koja žive u osjetljivom obiteljskom okruženju te djecu pripadnike nacionalnih manjina

Centri igre, u kojima aktivnosti provode stručnjaci iz POU Korak po korak, pružaju prilike za neformalno predškolsko obrazovanje djece i učenje kroz igru te su izuzetno važni za djecu od tri do šest godina. U neformalnom okruženju u blizini svog doma djeca se druže s vršnjacima te razvijaju potrebne vještine i znanja za uspješnije uključivanje u formalno obrazovanje.

Ova je praksa drugačija od svega što su studenti dosad učili jer rade s djecom kojoj je ovo možda prvi susret s organiziranim oblikom odgoja i obrazovanja, pa je to možda malo zahtjevnije, ali istovremeno im daje veću širinu. U Centrima igre upoznaju djecu koja dolaze iz drugačijeg okruženja i na taj način povećavaju svoje kompetencije. Ovakav način prakse zapravo priprema studente na susrete i djecom s kojom se najčešće ne susreću u vrtićima pa je to dodana vrijednost njihovom obrazovanju, istaknula je docentica na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu doc.dr.sc. Adriana Višnjić Jevtić.


Dojmovi su sveukupno pozitivni, a većina bi voljela da se ovaj segment stručne prakse produži. Studenticu Luciju Škremlin najviše je brinula jezična barijera i hoće li se moći sporazumijevati s djecom jer je Centar igre smješten u romskom naselju.

Sve je ispalo odlično! Djeca su baš draga i ljubazna, grle nas, družimo se. Iznenadilo me što ovdje djeca vole slikati i crtati. Djeci u vrtiću je to već neka rutina i nisu toliko oduševljeni time kao djeca ovdje, rekla je studentica Lucija Škremlin

 

 

FOTO: DANIJEL SOLDO