LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Projekt Ekonomske klinike

Studenti pripremaju „Underline” – šestotjednu besplatnu edukaciju o digitalnom marketingu

U tijeku su prijave za sudjelovanje na 6 panel-rasprava i 12 radionica koje će se održavati u online verziji i uživo u sklopu projekta „Underline”.

U tijeku su prijave za sudjelovanje na 6 panel-rasprava i 12 radionica koje će se održavati u online verziji i uživo u sklopu projekta „Underline”.

Studentska udruga Ekonomska klinika pripremila je novi projekt za mlade pod nazivom Underline. Riječ je o šestotjednoj besplatnoj edukaciji o digitalnom marketingu koja obuhvaća 6 panel-rasprava i 12 radionica, a koja se održava od 13. travnja do 20. svibnja 2021. u Europskom domu Zagreb. 

– Projekt Underline održavat će se jednom tjedno kroz panel-edukacije, koje će se izvoditi u online verziji i na kojima će se moći okupiti oko 100 sudionika. Nastavno na održane panele, provodit će se i radionice, koje će se, uz važeće epidemiološke mjere i preporuke, održavati uživo, dva puta tjedno s otprilike 25 sudionika. – ističu iz Ekonomske klinike.

Organizatori pojašnjavaju i s čime će sve upoznati sudionike:

– Na prvom panelu sudionici će imati mogućnost upoznati se s oglašavanjem na društvenim mrežama, a putem Google Ads sustava na pripadajućim radionicama steći će praktično iskustvo izrada kampanja i analize podataka koristeći Google Analytics. Kako se sve više prepoznaje važnost SEO-a, drugi panel odlučili smo u potpunosti posvetiti ovom području te načinu praćenja uspješnosti strategije. Teme koje će se obrađivati odgovarat će na pitanja: koji su najbolji alati za praćenje web-analitike te koje su najučinkovitije, a koje su samo mitovi?

Na trećem panelu i radionicama stručnjaci iz područja growth marketinga i performance marketinga objasnit će sudionicima kako napraviti i optimizirati marketing funnel, dok je četvrta posvećena aktualnoj temi otvaranja i vođenja web shopa. Na petom panelu tema su društvene mreže, ali iz perspektive poduzeća i načina na koji ih ona mogu koristiti kako bi unaprijedila svoje poslovanje.

Panelisti su, navode, Iva Obrovac, Ida Pandur, Miroslav Varga, Dino Serdar, Antea Franjić te mnogi drugi.

Detaljnije informacije navedene su na službenim stranicama Ekonomske klinike. Ondje je moguće i prijaviti se za sudjelovanje za svaki panel i radionicu zasebno. 
FOTO: PIXABAY