Studenti pripremaju „Underline” – šestotjednu besplatnu edukaciju o digitalnom marketingu
U tijeku su prijave za sudjelovanje na 6 panel-rasprava i 12 radionica koje će se održavati u online verziji i uživo u sklopu projekta „Underline”.
U tijeku su prijave za sudjelovanje na 6 panel-rasprava i 12 radionica koje će se održavati u online verziji i uživo u sklopu projekta „Underline”.
– Projekt Underline održavat će se jednom tjedno kroz panel-edukacije, koje će se izvoditi u online verziji i na kojima će se moći okupiti oko 100 sudionika. Nastavno na održane panele, provodit će se i radionice, koje će se, uz važeće epidemiološke mjere i preporuke, održavati uživo, dva puta tjedno s otprilike 25 sudionika. – ističu iz Ekonomske klinike.
– Na prvom panelu sudionici će imati mogućnost upoznati se s oglašavanjem na društvenim mrežama, a putem Google Ads sustava na pripadajućim radionicama steći će praktično iskustvo izrada kampanja i analize podataka koristeći Google Analytics. Kako se sve više prepoznaje važnost SEO-a, drugi panel odlučili smo u potpunosti posvetiti ovom području te načinu praćenja uspješnosti strategije. Teme koje će se obrađivati odgovarat će na pitanja: koji su najbolji alati za praćenje web-analitike te koje su najučinkovitije, a koje su samo mitovi?
Na trećem panelu i radionicama stručnjaci iz područja growth marketinga i performance marketinga objasnit će sudionicima kako napraviti i optimizirati marketing funnel, dok je četvrta posvećena aktualnoj temi otvaranja i vođenja web shopa. Na petom panelu tema su društvene mreže, ali iz perspektive poduzeća i načina na koji ih ona mogu koristiti kako bi unaprijedila svoje poslovanje.
Detaljnije informacije navedene su na službenim stranicama Ekonomske klinike. Ondje je moguće i prijaviti se za sudjelovanje za svaki panel i radionicu zasebno.