LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Suradnja fakulteta i poslovnog sektora

Potpisan sporazum između EFOS-a i Saponije d.d., studenti će na praksu, a najbolji će se i nagrađivati

Saponia će nagraditi najbolje radove te studentima organizirati posjet tvornici i mogućnost dodatnog upoznavanja s radom tvrtke.

Saponia će nagraditi najbolje radove te studentima organizirati posjet tvornici i mogućnost dodatnog upoznavanja s radom tvrtke.

Potpisan je sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji između Ekonomskog fakulteta u Osijeku i tvrtke Saponia d.d. Ugovor su potpisali dekan Ekonomskog fakulteta, prof. dr. sc. Boris Crnković i predsjednica uprave Saponije, dr. sc. Dajana Mrčela. Predmet sporazuma uspostavljanje je te razvijanje stručne i poslovne suradnje u nizu znanstveno-razvojnih i stručnih područja.

Potpisivanjem ovog sporazuma i formalno je potvrđena dugogodišnja uspješna suradnja između Ekonomskog fakulteta u Osijeku i tvrtke Saponia d.d. u organiziranju stručnih praksi, seminara, posjeta tvornici i edukativnih programa, posebno na kolegiju Marketing strategije.

 – Ekonomski fakultet i Saponia će osigurati temelje za uspješnu realizaciju dogovorenih projekata i programa, koji uvelike doprinose razvoju zajednice te mladim akademskim građanima pružaju kvalitetniju podlogu za poslove za koje se obrazuju – naglasio je dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku, prof. dr. sc. Boris Crnković.

Na suradnju i značaj ovog sporazuma osvrnula se i predsjednica Uprave Saponije d.d., dr. sc. Dajana Mrčela.

– Kroz suradnju s Ekonomskim fakultetom gradi se i kvalitetna baza stručnog kadra, a Saponia već godinama provodi uspješan model zapošljavanja mladih kadrova s tek stečenom diplomom – ističe.

Prof. dr. sc. Marija Ham, redovita profesorica na Katedri za marketing, također ističe da je suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije rezultat obostranih nastojanja implementacije dvosmjernog transfera znanja. Štoviše, ovo nije prvi put da studenti smjera Marketing rješavaju poslovne slučajeve iz prakse.

Predmetni nastavnici – profesorica Marija Ham i docentica Ana Pap koje izvode nastavu u sklopu koje se ova suradnja provodi, veliki značaj daju iskustvu iz prakse s kojom studenti dolaze u doticaj zahvaljujući ovakvom načinu izvođenja nastave.

Saponia će nagraditi najbolje radove te studentima organizirati posjet tvornici i mogućnost dodatnog upoznavanja s radom tvrtke. Uz to, prijedlozi i analize koje će proizaći iz studija slučaja koristit će se u promišljanju marketing strategije poduzeća u stvarnom poslovanju. S druge strane, Ekonomski će fakultetu u Osijeku na smjeru Marketing nastaviti s daljnjim obogaćivanjem nastavnih sadržaja praktičnim iskustvima.

FOTO: PIXABAY