Organizatorica BEST Design Daysa: „Tržište je preplavljeno dizajnerima, moramo svakodnevno stjecati nova znanja”
O novom izdanju projekta BEST Design Days porazgovarali smo s Lucijom Glavinić. Otkrili smo, između ostaloga, koga će ugostiti, zašto je uopće dobro i važno sudjelovati te tko se sve može prijaviti.
O novom izdanju projekta BEST Design Days porazgovarali smo s Lucijom Glavinić. Otkrili smo, između ostaloga, koga će ugostiti, zašto je uopće dobro i važno sudjelovati te tko se sve može prijaviti.
Vezano: BEST Design Days: Uskoro niz besplatnih edukacija za studente zainteresirane za dizajn
Više o projektu doznali smo u razgovoru s Lucijom Glavinić, koja sudjeluje u organizaciji.
Pripremate treće izdanje svojeg projekta BEST Design Days. Što ga veže uz prethodna izdanja, a što je novo što očekuje studente koji će sudjelovati?
– Princip BEST Design Daysa cijelo je vrijeme isti, dakle svi koji se prijave imaju radionice i predavanja o dizajniranju. Drugu godinu zbog situacije s koronavirusom BDD se održava u online verziji – sva ovogodišnja predavanja i radionice održavat će se preko kanala Zoom.
– Ovogodišnji predavači su Juraj Pejnović, osnivač 2Front agencije te ujedno alumni član BEST Zagreba, Ivana Ivanušec iz Dizajnerice.hr, Juraj Anzulović iz Agencije FIVE, FIlip Šarić iz Holofictiona te dvije profesorice s Grafičkog fakulteta u Zagrebu – Jasenka Pribernik i Rahela Kulčar. Kako biste saznali više o njihovim temama, posjetite našu Instagram stranicu best_zagreb.
– Zanimljivost tema varira od osobe do osobe, nekima će jedna tema biti zanimljivija, dok će drugima biti druga i tako dalje. No, po mom osobnom mišljenju, jer sam i sama studentica Grafičkog fakulteta, najzanimljivija tema mi se čini Brand Personality Spectrum koju će prezentirati Juraj Anzulović.
– Pandemija nije imala nikakav utjecaj na ovogodišnje izdanje projekta jer smo se nekako uhodali u organizaciju pod ovakvim okolnostima. No, moram napomenuti da je pandemija zato utjecala na prošlogodišnji BDD projekt jer su organizatori u zadnji čas morali sve prebaciti na online verziju, dok smo mi bili spremni na to od početka.
– Svakog dana učimo nešto novo, to nikada nije bila tajna. Cilj je projekta približiti dizajniranje svima koji su se zainteresirali, no ne znaju od kuda početi ili pak osobama koje su već ušle u dizajniranje pa se samo žele nadograditi novim znanjima. Najveću ulogu u projektu igraju predavači, jer to su osobe koje će pričati o određenim temama, koliko su zapravo određene teme bitne u dizajnu, iako mi mislimo da nisu. Uostalom, BDD je besplatan, ništa se nema za izgubiti.
– Tržite je preplavljeno dizajnerima. Uostalom, tehnologija svakog dana napreduje, trendovi se mijenjaju često te zbog toga trebamo biti u koraku sa vremenom, a nitko nam to ne može bolje predstaviti od osoba koje su trenutno u tom poslu. Fakulteti i obrazovne institucije pokrivaju samo osnovni dio. Da bismo postali uspješni dizajneri, ne možemo samo završiti fakultet, već moramo svaki dan raditi kako bismo se svakog dana obogatili novim znanjima ili još bolje – novim vještinama. Također moram napomenuti kako nije na obrazovnim ustanovama da uđu u jezgru, jer realno, koliko bi se vremena potrošilo kada bi za svaku stvar objašnjavali apsolutno sve. Po mom mišljenju, obrazovne ustanove su tu da nas nauče osnovama, a mi smo ti koji trebamo kopati dublje u stvarima koje nas zanimaju.
– Na projektu mogu sudjelovati apsolutno svi zainteresirani. Prijava na BDD vrši se na poveznici.