LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Online panel

MAMArketing: Karijera ili obitelj, ili oboje – odgovaraju Nevena Rendeli Vejzović, Mia Biberović i druge stručnjakinje

– Odlučili smo pokušati saznati odgovore na pitanja kao što su zašto se žene na intervjuima za posao pita imaju li obitelj, zašto ih se pita tko im čuva djecu dok one rade te ono najvažnije – zašto se to ne pita muškarce? – ističu organizatori.

– Odlučili smo pokušati saznati odgovore na pitanja kao što su zašto se žene na intervjuima za posao pita imaju li obitelj, zašto ih se pita tko im čuva djecu dok one rade te ono najvažnije – zašto se to ne pita muškarce? – ističu organizatori.

META, udruga studenata marketinga na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, pokrenula je projekt MAMArketing. U sklopu njega će 14. svibnja 2021. 2021. u 10:30 održati online panel, preko platforme Zoom.  

– Potaknuti Majčinim danom odlučili smo pokušati saznati odgovore na pitanja kao što su zašto se žene na intervjuima za posao pita imaju li obitelj, zašto ih se pita tko im čuva djecu dok one rade te ono najvažnije – zašto se to ne pita muškarce? O ovoj tabu temi razgovarat ćemo s našim uspješnim ženama u marketingu koje su ujedno i sjajne majke te koje uspijevaju balansirati obiteljski život i karijeru. – ističu organizatori.

Karijera ili obitelj? Ili oboje? Sudionici će dobiti odgovor na spomenutom panelu. Prijave za sudjelovanje vrše se na poveznici

Panelistice su: Mia Biberović, Irina Tomić, Martina Gršković, Nevena Rendeli Vejzović, Ivana Matić i Slavica de Jong. Organizatori otkrivaju zašto su one relevantne osobe za ovu temu: 

– Mia Biberović koju možemo opisati kao uspješnu ženu u muškom poslu, urednica je i COO Netokracije. Prati teme vezane uz regionalnu startup scenu, internetski marketing te nove tehnologije. 2015. proglašena je najutjecajnijom ženom u hrvatskoj startup zajednici prema Central European Startup Awards, a 2016. ICT novinarkom godine prema HND-u. Uz zaljubljenost u sve teme digitalnog marketinga, poduzetništva i tehnologije, također je majka jedne djevojčice koja ove godine puni 4 godine.

Irina Tomić direktorica je prodaje i marketinga BLUE KOTAR Premium Spa Resorta. O njenoj uspješnoj karijeri govori činjenica kako je zaslužna za izvođenje raznih velikih projekata poput razvitka Hotela Budva. Intenzivno sudjeluje i na turističkim velikim sajmovima gdje je ambasador cijele regije. Uz osnivanje tvrtke za upravljanje, savjetovanje i poslovne usluge na području turizma i ugostiteljstva, uspijeva biti odlična majka.

Martina Gršković započela je radom u agenciji specijaliziranoj za komunikaciju na društvenim mrežama kao community manager junior te raznim edukacijama je došla do rada u tvrtci 404 kao community manager za projekt The Voice – Najljepši glas Hrvatske. Prije osvajanja SoMo Borac nagrade u kategoriji community managera 2015. godine počela je raditi kao account manager gdje brine o digitalnim potrebama klijenata poput Hrvatskog Telekoma, Fox Networks i sl. Od 2016. godine preuzima poziciju direktorice odjela za društvene mreže te je uz posao majka dječaka.

Nevena Rendeli Vejzović novinarka je, televizijska voditeljica, autorica putopisa, sociologinja, PR stručnjakinja, blogerica i event menadžerica, a to su samo neka od zanimanja kojim se bavi. Također, svaki tjedan piše kolumnu za Miss7. Osim svega navedenog, radi na projektima te je istaknula kako su joj jedni od dražih bili Boja turizma, Malo misto i 30 u hladu – sve projekte radila je dok je bila zaposlena na HRT-u. Osim blogova, napisala je i svoju vlastitu knjigu Vodič jedne plavuše. Između svih zanimanja svoje slobodno vrijeme provodi sa suprugom i tri djevojčice.

Ivana Matić, osnivačica i direktorica Women In Adria. Nakon završenog Ekonomskog fakulteta, smjera financije, imala je novi i drugačiji pogled na novac. Nakon TV serije Seks i grad, koja je njezinu generaciju upropastila ostavljanjem dojma da žene probleme rješavaju shoppingom, pokrenula je vlastiti biznis. Htjela se pobrinuti da žene ne ostavljaju takav dojam i također je htjela okupiti uspješne i utjecajne žene u Hrvatskoj. Uz svoju poslovnu stranu odlično je uskladila i obiteljski život sa suprugom i trima djevojčicama.

Slavica de Jong je majka četvero dječice – jednog dječaka i tri djevojčice. U zadnjih šest godina u potpunosti je promijenila karijeru te prešla iz poslovnog okruženja u novo okruženje gdje je preuzela jednu od najtežih uloga koja se naziva majka. Također je pokrenula vlastiti YouTube kanal u kojemu njezina kreativnost dolazi do izražaja. Tematike videa protežu se od vlogova, kuhanja, pospremanja, organiziranja do majčinstva.

Primarni je cilj udruge META, podsjetimo, educirati studente o mogućnostima rada u marketinškoj industriji te o ključnim marketinškim temama.

– Iza nas stoji mnoštvo projekata, humanitarnih projekata i panela kroz koje smo imali priliku surađivati s mnogim predstavnicima marketinške industrije, poput tvrtki Imago, Degordian, Bruketa&Žinić&Grey, Ogilvy te mnogih drugih. – ističu njeni predstavnici.

FOTO: PIXABAY