LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Udruga eSTUDENT

Drugo motivacijsko predavanje u sklopu projekta „Mozgalo“

Na predavanju studenti mogu naučiti što je „Customer Relationship Management“ te saznati kako ga iskoristiti u odnosu s kupcima, prodaji ili kampanjama.

Na predavanju studenti mogu naučiti što je „Customer Relationship Management“ te saznati kako ga iskoristiti u odnosu s kupcima, prodaji ili kampanjama.

U sklopu eSTUDENT-ovog natjecanja Mozgalo kreće drugo po redu motivacijsko predavanje pod nazivom "Customer Relationship Management: Utapamo se u podacima, a žudimo za znanjem!".

Predavanje će se održati u četvrtak, 14. siječnja u 18h na PMF-u, u predavaonici A102 (Matematički odsjek). Ovaj put će svoja znanja i iskustva sa studentima podijeliti Tamara Kolega, Voditeljica Odjela tržišne inteligencije i poslovnog modeliranja u Zagrebačkoj banci.

Na predavanju studenti mogu naučiti što je Customer Relationship Management (CRM) kroz osnovne pojmove, korake i probleme. Naglasak će biti na analitičkom dijelu CRM sustava i ulozi modeliranja i otkrivanja znanja unutar njega. Također, mogu saznati na koji način privući i zadržati kupce te kako povećati prodaju i poboljšati kampanju. Cilj će biti potaknuti slušatelje na vlastito istraživanje načetih tema na predavanju.

– Primjena matematike, statistike i računarstva, kako u ostalim tako i u bankarskoj industriji, nije vezana isključivo za domenu IT-a ili Upravljanja rizicima. Sve više industrija prepoznaje važnost analitičara, u novije vrijeme čak i „data-science” stručnjaka, koji imaju znanja i vještine da podatke pretvore u znanje. CRM je jedno od takvih područja, prisutno u gotovo svakoj industriji, a čija je glavna zadaća iskoristiti podatke za kvalitetnu informaciju koja će unaprijediti poslovanje, – kaže Tamara Kolega.

Tamara se trenutno najviše bavi statistikom te deskriptivnim i prediktivnim modeliranjem na području analitičkog CRM-a. Završila je smjer Financijska i poslovna matematika na Prirodoslovno - matematičkom fakultetu u Zagrebu.

FOTO: ESTUDENT