LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Cjenik u eurima

Studentski centar preporučio naknade za 2023.: evo u kojima se poslovima može potencijalno najviše zaraditi

Valja naglasiti kako cjenik služi isključivo kao ogledni materijal, odnosno poslodavac nije dužan ponuditi preporučenu satnicu.

Valja naglasiti kako cjenik služi isključivo kao ogledni materijal, odnosno poslodavac nije dužan ponuditi preporučenu satnicu.

Studente je pred kraj protekle godine obradovala informacija vezana uz povećanje minimalne satnice. S ulaskom u novu kalendarsku godinu, povećanja je automatski provedene te će studenti od sada zarađivati minimalno 4,38 eura po satu (33 kune).

Sukladno novom iznosu minimalne satnice, Studentski centar u Zagrebu objavio je cjenik s naknadama koje se smatraju adekvatnim za obavljanje pojedinih poslova iz različitih branši. Valja naglasiti kako cjenik služi isključivo kao ogledni materijal, odnosno poslodavac nije dužan ponuditi preporučenu satnicu.

Iz cjenika se vrlo lako iščitava da su programiranje i izrada web stranica najbolje plaćeni poslovi te iz SC-a, za obavljanje istih, preporučuju naknadu u iznosu od 8,97 eura po satu (67,58 kn). Instrukcije i prevoditeljske usluge također su na cijeni s preporučenih 7,97 eura (60 kn) po satu. Što se tiče fizičkih poslova, čistači snijega mogli bi zaraditi daleko najviše, budući da u cjeniku stoji preporučena naknada od 7,47 eura (58,28 kuna) po satu.

Na samom kraju dokumenta, iz SC-a su dodatno naglasili nekoliko bitnih stavki.

Izvođač ima pravo na 50% uvećanje naknade za sate rada u dane državnoga blagdana, za rad noću, za prekovremeni rad, rad nedjeljom (čl.13.st.3. Zakona). Uvećanja se ne kumuliraju.

Izvođač ima pravo i na naknadu putnih troškova, naknadu za topli obrok i druge naknade ako su ugovorene i navedene u Ugovoru (čl.13.st.4. Zakona).

Navedene cijene su okvirne, poslodavac može ponuditi i drugačije cijene od navedenih, ali ne niže od minimalne satnice propisane Zakonom - stoji u dokumentu koji je dostupan ovdje.


 
FOTO: STUDENTSKI.HR/ARHIVA