LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Transcom Worldwide d.o.o.

Agent/ica u službi za korisnike (njemački jezik)

OVAJ OGLAS JE ISTEKAO!

Zagreb
Ostalo
croatia.careers@transcom.com
Transcom kao poslovni partner:

Vodeća međunarodna tvrtka za unaprjeđivanje iskustva potrošača. Naša snaga leži u 30.000 stručnjaka korisničke podrške diljem svijeta koji svakodnevno pružaju uslugu na 33 različita jezika, za više od 1,5 milijuna klijenata.

Transcom kao poslodavac:

Godišnje zapošljavamo tisuće mladih stručnjaka i naša je dužnost osnažiti i razvijati svoje ljude. Transcomovi zaposlenici susreću se s raznim izazovima, a brojne su i mogućnosti usavršavanja i razvoja karijere. Ako ste predani, motivirani i pružate kvalitetnu uslugu, a volite se i zabaviti na poslu, uvijek ćete naići na otvorene mogućnosti napredovanja. Prema riječima naših zaposlenika, najbolja stvar u Transcomu jesu upravo odličan tim i ugodna radna atmosfera. U našem poslu zaista vrijedi da su ljudi ti koji čine razliku!
 

Što nudimo:

- Atraktivnu plaću uz mjesečne motivirajuće bonuse
- Podršku pri balansiranju privatnog i poslovnog života
- Ugodnu radnu atmosferu i prijateljski timski duh
- Ugovor o radu na puno ili nepuno radno vrijeme, studentski ugovor
- Mogućnost napredovanja i izgradnja karijere u međunarodnom okruženju
- Plaćenu obuku za posao
- Bonus za preporuku prijatelja ("Member Get Member")
- Podršku pri uhodavanju u posao
- Svakodnevnu podršku pri radu
- Učenje novih vještina
- Različite projekte i odjele
- Popuste za različite usluge (fitness centar, frizerski salon, sportska oprema i dr.)
- Timske bonuse i dane iznenađenja
- Potpuno opremljenu kuhinju i prostoriju za odmor

 
Koje kvalifikacije tražimo:

- Njemački jezik: razina B2/C1 (napredni i samostalni korisnik)
- Osnovno korištenje MS Office paketa
- Visok osobni standard za kvalitetu
- Razvijene komunikacijske i interakcijske vještine
- Pozitivan stav i želju za usavršavanjem i napredovanjem
- Orijentiranost na rezultat i kvalitetu
- Vještinu aktivnog slušanja
- Učinkovitu pismena i verbalna komunikacija
- Brzo i precizno rješavanje zadataka
- Samostalnost, motiviranost, organiziranost i otvorenost
- Snalažljivost u različitim situacijama

 
Koji su zadaci i odgovornosti:

- Komunikacija s klijentima s njemačkog govornog područja
- Korisnička podrška te odgovaranje na upite klijenata
- Komunikacija putem telefona, email-a i društvenih mreža
- Pružanje informacija o proizvodima i uslugama tvrtke klijenta
- Osiguravanje visoke razine kvalitete usluge i zadovoljstva korisnika
← Povratak na poslove