LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Pretraga po ključnoj riječi:
kontakt centar (17)
← POVRATAK NA ČLANAK
Bankomat mi je zadržao karticu, a sigurna sam da sam ukucavala dobar PIN?!
Ukoliko ti je bankomat zadržao karticu, najbolje se odmah obratiti...
PROČITAJ VIŠE →
Kad mi na kartici iza ne piše CVV broj, gdje mogu pronaći isti?
CVV broj je vidljiv isključivo na kartici. Za sva dodatna pitanja...
PROČITAJ VIŠE →
Plaća li se izrada novog PIN-a?
Izmjena PIN broja besplatna je opcija za različite proizvode i usluge banke.
PROČITAJ VIŠE →
Nisam dobio izvod za jednu transakciju na računu, mogu li to riješiti preko internet bankarstva ili moram u banku?
Internetsko bankarstvo omogućuje ti uvid u stanje i promet po računima, odnosno uvid u sve transakcije po računima.
PROČITAJ VIŠE →
Što točno znači predautorizacija? Trebam rezervirati hotelski smještaj, a traži me spomenuto.
Predautorizacija je postupak rezerviranja sredstava, a u pravilu slijedi transakcija koja se obično dogodi u trenutku odlaska iz hotela.
PROČITAJ VIŠE →
Ne radi mi beskontaktno plaćanje, kako aktivirati karticu za beskontaktno plaćanje?
Karticu je prije prvog korištenja potrebno aktivirati te je nakon aktivacije moguće koristiti uslugu beskontaktnog plaćanja.
PROČITAJ VIŠE →
U shopingu je došlo do duplog zaduženja po kartici s kojom sam plaćao. Što mogu napraviti da mi vrate netočno uplaćeni iznos?
Najbolje da se obratiš za pomoć trgovini u kojoj je dvostruko zaduženje izvršeno. Za sva ostala pitanja i podršku...
PROČITAJ VIŠE →