← Virtualni savjetnik
Ne mogu se ulogirati u aplikaciju za mobilno bankarstvo već par dana (nisam pogriješio PIN), stalno javlja grešku. Kome da se obratim?
Molimo da se obratiš Kontakt centru OTP banke d.d. na brojeve telefona 0800 21 00 21 ili 072 21 00 21.
OZNAKE:
Studentski.hr
Virtualni savjetnik →
Vezano
Najnovije
Što točno znači predautorizacija? Trebam rezervirati hotelski smještaj, a traži me spomenuto.
Prije 1309 dana
Nisam dobio izvod za jednu transakciju na računu, mogu li to riješiti preko internet bankarstva ili moram u banku?
Prije 1309 dana
Greškom sam prilikom internetske kupovine uplatila pogrešan iznos na račun prodavača. Primijetila sam tek dan poslije, a prodavač ne odgovara na moje poruke. Postoji li mogućnost da poništim uplatu?
Prije 1263 dana
U rizičnoj sam skupini i pokušavam što manje izlaziti vani. Mogu li sve svoje bankovne obaveze dogovoriti preko telefona i e-maila, bez dolaska u poslovnicu i potpisivanja dokumenata?
Prije 1205 dana
Kome se mogu obratiti ako mi je kartica oštećena?
Prije 14 dana
Što se događa s mojim računom i studentskim paketom kada diplomiram?
Prije 14 dana
Mogu li koristiti mobilno bankarstvo ako imam samo žiroračun otvoren?
Prije 14 dana
Naplaćuju li se studentima naknade za plaćanje računa, transakcije i ostalo?
Prije 14 dana
Misliš da je netko već imao isto ili slično pitanje? Pretraži našu bazu prethodno postavljenih pitanja!
Studentski.hr © 2013 – 2024 Centar za razvoj mladih. Development and design by Ars Futura
Studentski.hr unaprijedio je pravila privatnosti i korištenje kolačića (eng. cookies), u skladu s novom europskom regulativom. Kolačiće koristimo zbog pružanja boljeg korisničkog iskustva, ispravnog prikaza sadržaja našim stranicama te kako bismo mogli analizirati korištenje sadržaja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez kolačića. Daljnjim korištenjem naše stranice pristajete na korištenje kolačića. Ovdje možete saznati više o pravilima privatnosti i postavkama kolačića.