Zagrebački studentski zbor ima novi Statut, ali i nove članove Predsjedništva
4.11.2024.
Opis posla - podrška u administrativnim zadacima održavanja i praćenja poslovnog odnosa s klijentima corporate segmenta - sudjelovanje u pisanoj komunikaciji prema klijentima radi informiranja - postupanje po jednostavnijim reklamacijama klijenata iz domene transakcijskog poslovanja - prikupljanje i priprema potrebne dokumentacije, informacija i podloga za pripremu prodajnih sastanaka s klijentima - sudjeluje u zadacima vezano za naplatu potraživanja, praćenje i prikupljanju nedostajuće dokumentacije - unos i administriranje obveznih podataka o klijentima u za to pripadajućim bazama Potrebna znanja - korištenje Microsoft Office alata (Word, Excel, Power Point) aktivno korištenje engleskog jezika Poželjne vještine - učinkovito upravljanje vremenom, organizacijske vještine, usmjerenost na izvršavanje zadataka i aktivno slušanje Lokacija Magazinska 69/2, 10000 Zagreb Radno vrijeme prema dogovoru, 4h – 8h dnevno, ponedjeljak - petak Očekivano trajanje posla 3 mjeseca Način za prijavu putem linka← Povratak na poslove