Dugoočekivana zagrebačka menza konačno otvara svoja vrata – evo kada!
31.10.2024.
Opis posla Komunikacija s poslovnim korisnicima putem telefona s ciljem prodaje usluga servisa Moj-eRačun Dinamično okruženje, sudjelovanje u razvoju i napretku cijelog tima Stvaranje i održavanje odnosa povjerenja sa korisnicima Proaktivan rad na mjesečnom ostvarenju KPI ciljeva Zašto tražimo tebe? Elektronički računi d.o.o. - vodeći informacijski posrednik za razmjenu eDokumenta s trendom kontinuiranog rasta. Usluga mojeRačun koristi se za elektroničku razmjenu računa između dobavljača i kupaca te za upravljanje cjelokupnim postupkom izdavanja, zaprimanja i sigurnog arhiviranja računa. Posvećeni smo digitalnoj transformaciji poslovnih procesa u financijsko - računovodstvenom procesu kroz savjetovanje našim potencijalnim poslovnim korisnicima. Kao kompanije nedavno akvizirana od strane Visma-e, najveće softverske kompanije u Europi tražimo pojačanje u našim financijskim redovima. Mi smo SaaS (software as a service) kompanija koja raste na mjesečnoj razini. Sazdani smo od iskusnih milenijalaca i seniora eksperata, a ako te zanima naš prosjek godina i atmosfera u našoj kompaniji, javi nam se na oglas! Što nudimo: Radno vrijeme fleksibilno Ugodno, dinamično i poticajno radno okruženje Mogućnost napredovanja i stalnog zaposlenja Edukaciju i usavršavanja Rad u vodećoj kompaniji iz područja SAAS/FINTECH industrij Potrebna znanja Iskustvo u prodaji ili telefonskoj komunikaciji mogu biti prednost Poznavanje rada na računalu komunikativnost, otvorenost i usmjerenost na rezultate Odgovornost za ostvarenje individualnih i timskih ciljeva Razvijene komunikacijske i prezentacijske vještine Odgovornost i ustrajnost u radu Brzinu, dinamičnost, preciznost i proaktivnost Lokacija ULICA SIMONA GREGORČIČA 8 Radno vrijeme 08:00 – 16:00 h ili na pola radnog vremena Način za prijavu Na mail s naznakom „Prijava za posao Prodajni predstavnik u pozivnom centru“ .← Povratak na poslove