Proljetne radosti: savjeti za „wellbeing” uz pomoć pametnih tehnologija
18.4.2024.
zaprimanje i obrada korisničkih upita putem telefona, e-pošte, dopisa, faksa, online chat-a, te putem drugih komunikacijskih kanala interakcija s korisnicima pružanjem relevantnih informacija, uputa, savjeta i pomoći za korištenje usluga provođenje kampanja za zadržavanje korisnika anketiranje korisnika i prodaja usluga osiguravanje visoke razine kvalitete usluge i zadovoljstva korisnika Uvjeti: - ugodna, komunikativna, pouzdana i odgovorna osoba, srdačna u komunikaciji s ljudima - dostupna/dostupan od ponedjeljka do nedjelje od 07:00 do 23:00 (rad u dvije smjene) Nudimo: - ugodnu radnu atmosferu, stimulativna primanja. Molimo studente koji udovoljavaju zahtjevima da svoj CV i molbu pošalju putem linka za prijavu najkasnije do srijede, 30.09.2021. U obzir će biti uzeti samo kandidati koji zadovoljavaju gore navedene uvjete.← Povratak na poslove