Dugoočekivana zagrebačka menza konačno otvara svoja vrata – evo kada!
31.10.2024.
Opis posla U okviru radnih zadataka obavljaju se različite aktivnosti poput unosa proizvoda u ERP aplikaciju i Shopify platformu, uključujući dodavanje slika proizvoda. Provjerava se ispravnost izdanih računa i stanja zaliha te se kontinuirano prati stanje skladišta. Izrađuju se lookbookovi proizvoda po kolekcijama i održava kontakt s tiskarama radi izrade marketinških materijala. Sudjeluje se u obradi fotografija i videa za društvene mreže i web shop, kao i u kreiranju newslettera. Komunikacija s klijentima odvija se putem emaila, WhatsApp-a i telefona, a obavljaju se i drugi poslovi prema dogovoru. Poželjna znanja: Canva, Snapseed, Capcut, Fb, IG, TikTok, Pinterest Naknade: službeni mobitel i laptop Lokacija: 80% remote, 20% u sjedištu Radno vrijeme: prema dogovoru← Povratak na poslove