Veliki odaziv škola za treće izdanje nacionalnog ekonomskog natjecanja za srednjoškolce
24.4.2024.
Tvrtka Selectium d.o.o. na hrvatskom tržištu zastupa odnosno nudi proizvode i usluge korporacije Hewlett Packard Enterprise, jednog od globalnih lidera u IT industriji. U dijelu usluga pružamo lokalnu podršku partnerima i korisnicima. Osnovni posao agenta korisničke podrške je zaprimanje korisničkih prijava i otvaranje incidenata. Prijave primarno dolaze putem e-pošte ili kroz B2B alate te nešto rjeđe telefonski. Drugi, jednako važan, segment posla je logistička podrška pri naručivanju, zaprimanju, izdavanju i povratu rezervnih dijelova te uz to povezana obrada podataka i izrada izvještaja. Radno vrijeme je od 7 do 19 sati radnim danom. Posao se obavlja u smjenama od 7-15 i od 11-19 ili po dogovoru unutar tima ovisno o fakultetskim obavezama. Iznimno je važna koordinacija aktivnosti i suradnja unutar tima. Za rad u smjeni duži od 6 sati dodaje se i naknada za obrok. Posao se primarno obavlja u prostorijama tvrtke, ali po potrebi i uz dogovor mogući su povremeni izuzeci. Preduvjeti: dobro poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu, osnovno poznavanje rada u MS Office alatima i služenju računalom← Povratak na poslove