LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
HŽ putnički prijevoz

Napokon stupa na snagu Uredba koja putnicima omogućuje naknadu za kašnjenje vlaka

Odsad ćete za kašnjenje vlaka Hrvatskih željeznica moći tražiti naknadu za kupljenu kartu.

Odsad ćete za kašnjenje vlaka Hrvatskih željeznica moći tražiti naknadu za kupljenu kartu.

Od 4. prosinca na snagu je u cijelosti stupila Uredba Europskog parlamenta i Vijeća o pravima i obvezama putnika u željezničkom prometu. Prema njoj putnici koji koriste usluge Hrvatske željeznice ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje vlaka.

Naknada za kašnjenje vlaka od 60 do 119 minuta iznosi 25% cijene karte, dok ona za kašnjenje vlaka 120 minuta i više iznosi 50% cijene karte. Naknada za kašnjenje isplaćuje se unutar mjesec dana od podnošenja zahtjeva, a umjesto naknade putnik može odabrati vaučer za putovanje u vrijednosti naknade.

Isplata naknade ne odnosi se na subvencionirane karte, karte koje su prodali drugi željeznički prijevoznici te karte željezničkih radnika za odlazak na posao ili službeno putovanje. Također, naknada za kašnjenje koja iznosi manje od 4 EUR (u kunskoj protuvrijednosti) neće biti isplaćena.

Sve što trebate jest priložiti originalnu kartu koju je ovjerio vlakopratitelj u vlaku ili blagajnik, a zahtjev i ovjerenu kartu poslati poštom na adresu: HŽ Putnički prijevoz, Prodaja i marketing, Strojarska cesta 11, 10 000 Zagreb. Sve o pravima putnika i njihovim ostvarivanjima možete preuzeti na stranicama HŽ Putničkog prijevoza.

FOTO: HŽ PUTNIČKI PRIJEVOZ